טוויטר בוחנת מודול חנות להצגת מוצרים

מודול החנות של טוויטר (מקור טוויטר)

טוויטר (Twitter) ממשיכה להציג פיצ’רים חדשים לפלטפורמה שלה, כאשר הפעם החברה בוחנת את ה-Shop Module (מודול חנות), שנודע לאפשר למותגים מקוונים להוסיף לעמוד הטוויטר שלהם “קרוסלה” של מוצרי החברה בראש הפרופיל ולנתב דרכם את המשתמשים לעמוד המוצר בחברה.

הרצון של טוויטר לייצר הכנסות נוספות מהרשת החברתית שלה איננה דבר חדש, כאשר עוד ב-2015 החברה הציגה את כפתור ה-Buy Now (“קנה עכשיו”) בעבור משתמשים עסקיים, פיצ’ר שלא האריך ימים. עם זאת, השנה טוויטר החלה לנסות להגדיל הכנסותיה עם הצגת פיצ’רים דוגמת שירות המנויים בתשלום Twitter Blue והצגה של Ticketed Spaces, האפשרות לגבות תשלום על אירועים מקוונים ב-Twitter Spaces, שירות חדרי הצ’אט הקוליים המתחרה בקלאבהאוס של החברה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

עכשיו החברה מנסה לעשות צעד נוסף להגדלת ההכנסות עם מודול החנות, שיאפשר לחברות להציג בצורה נוחה את המוצרים שלהן בעמוד הטוויטר, עם אפשרות מעבר פשוטה לחנות המותג ברשת, דבר עליו טוויטר מתכננת לגזור עמלה. נכון לרגע זה מדובר על ניסוי מוגבל מאוד שיהיה זמין רק למספר חברות מצומצם בארה”ב ועבור משתמשי טוויטר בארה”ב בלבד, המשתמשים במכשירי iOS.

מודול החנות של טוויטר בפעולה (מקור The Verge)

בדומה לכל עסק רגיל או רשת חברתית אחרת בשוק, גם טוויטר מנסה להמציא את עצמה מחדש ולמצוא דרכים נוספות להרוויח מהפלטפורמה החינמית שלה. במקרה של מודול החנות החדש, אפשר לומר כי מדובר בפתרון נוח ולא מטריד יותר מדי בהשוואה לפרסומות אחרות הנמצא בחלק העליון של פרופיל הטוויטר של העסק. נותר לראות האם החברה תחליט לשלב את המודול החדש במלואו ברשת החברתית שלה ולהפוך אותו זמין לעסקים נוספים ברחבי העולם.

השוואת מפרטים