הטירוף חוזר בטריילר המלא ל”ונום 2″

ונום 2 (באדיבות פורום פילם)

טום הארדי חוזר לגלם את האנטי-גיבור האהוב של מארוול בסרט “ונום 2” (Venom: Let There Be Carnage), והפעם ילחם ראש בראש באויבו המר קרנג’, כך נראה מהטריילר החדש ששיחחרו אולפני סוני.

על אף שהגיעו להבנה בסיום הסרט הקודם, הצמד החולק גוף מתחיל לחוות בעיות במערכת היחסים המסובכת שלהם כאשר גיבור הסרט, אדי (הארדי) עייף מלצוד פושעים בעבור הסימביוט הרעב שלו. בטריילר החדש, ונום הופך מתוסכל מאדי וחוזר לראות אותו כלוזר שלא תורם את חלקו בעסקה. הכל משתנה כאשר הפושע קליטוס קסדי (וודי הרלסון) מזמין את אדי העיתונאי לראיין אותו בכלא השמור היטב בו מוחזק. אדי התוהה מדוע בחר קסדי דווקא בו מקבל מהר מאוד את התשובה כאשר קסדי נוגס בידו ומשיג מספיק די.אן.איי סימביוטי כדי ליצור זן חדש ומסוכן יותר של ונום: קרנג’.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אל המשוואה מצטרפת גם דמותה של אן (מישל וויליאמס) מהסרט הראשון, שנראה כי יוצאת כעת עם גבר חדש (ריד סקוט, “למה נשים רוצחות”), למורת רוחם של אדי ו-ונום. דמות חדשה המצטרפת לסרט היא הנבלית שריק בגילומה של נעמי האריס (“ספקטר”), אשר בורחת מכלא יחד עם קליטוס.

הסרט מגיע הפעם מאת הבמאי אנדי סירקיס (“מוגלי: אגדת הג’ונגל”) אשר החליף את במאי הסרט הראשון רובן פליישר. סירקיס כמובן מוכר בעיקר מעבודתו כשחקן בתפקידי לכידת תנועה ממוחשבת כמו גולום בסרטי “שר הטבעות” וסיזר בסרטי “כוכב הקופים”. סירקיס גילם כמובן גם דמויות בשר ודם בסרטים כמו “הפנתר השחור” (Black Panther) ו“היוקרה” (The Prestige). את התסריט חזרה לכתוב תסריטאית הסרט הראשון קלי מרסל, שעבדה הפעם בשיתוף עם הארדי על בניית הסיפור.

“ונום 2” יינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-16 בספטמבר, 2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים