הוכרז: Crucial P5 Plus SSD – משדרגים את מהירות הכוננים

כונן Crucial P5 Plus SSD (מקור crucial)

Crucial, מותג הזיכרונות וכונני ה-SSD של יצרנית שבבי הזיכרון מיקרון (Micron), הכריז על ה-Crucial P5 Plus SSD, סדרת כונני SSD NVMe חדשה המגיעה לראשונה עם חיבור PCIe 4.0 המאפשר מהירות קריאת נתונים של עד 6600MB/s.

סדרת ה-P5 Plus החדשה של Crucial מגיעה כשדרוג לסדרת ה-P5 הקיימת של החברה, כאשר היא משלבת חיבור PCIe 4.0 NVMe מהיר יותר עם זכרונות NAND בתצורת 3D TLC (ר”ת Triple-Layer Cell) בעלי 176 שכבות של מיקרון, המציעים שיפור מהירות כתיבה של 66% וכתיבה של כמעט פי 2 לעומת הדור הקודם של החברה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כונן ה-Crucial P5 Plus SSD החדש יהיה זמין בנפחים של 500GB, 1TB ו-2TB ויציע מהירות כתיבה רציפה של עד 5000MB/s וקריאה רציפה של עד 6600MB/s. בעוד המהירות הרנדומלית לא פורסמה רשמית על ידי החברה, היא מציינת כי קיים שיפור של עד 67% ו-40% במהירות הקריאה והכתיבה הרנדומלית לעומת הדור הקודם.

כונן Crucial P5 Plus SSD (מקור crucial)

כונני ה-Crucial P5 Plus SSD החדשים זמינים למכירה במחירים של 108, 180 ו-368 דולר לנפחים של 500GB, 1TB ו-2TB בהתאמה.

כונני ה-SSD של היום מהווים פתרון אחסון מהיר ולא יקר יחסית בעבור מחשבים, עם שדרוג מהירות ניכר בהשוואה לכוננים מכניים רגילים. כונני ה-SSD NVMe, המהירים יותר מכונני SSD SATA רגילים, עוברים להשתמש בחיבור ה-PCIe 4.0 העדכני עם מהירות כפולה כמעט לעומת כונני הדור הקודם שהתבססו על חיבור PCIe 3.0.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים