חברת Global1SIM הישראלית מציעה חבילת סלולר מבוססת eSIM לארץ ולחו”ל

כרטיס SIM (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

כבר לא צריך סים פיזי. חברת Global1SIM הישראלית החלה להציעה ללקוחות בארץ שירות סלולרי המבוסס eSIM, או “סים וירטואלי”, המאפשר להם לקבל מספר ישראלי מקומי ומספר בינלאומי לקבלת שיחות, עם אפשרות לנדידה וגלישה במעל 100 מדינות בחו”ל ללא הצורך להשתמש בסים פיזי.

בעוד שתחום הסלולר עבר לא מעט שדרוגים בשנים האחרונות, אחת הטכנולוגיות שלא השתנו היא זו הדורשת את השימוש בכרטיס סים פיזי על מנת להתחבר לחברת סלולר ספציפית, וזאת למרות שטכנולוגיית הדור הבא, ה-eSIM, קיימת כבר היום בשוק, אך פחות זמינה למכשירי סלולר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כאן נכנסת חברת Global1SIM, שהשיקה בסוף יולי אפשרות לשימוש בכרטיס סים וירטואלי למשתמשים הישראלים כפתרון הסלולרי המקומי שלהם, המתבסס על רשת חברת פלאפון בישראל, דרך חברת סלקט (Cellact), אליו ניתן לנייד את המספר הישראלי ולהוסיף עליו מספר אמריקאי או בריטי לקבלת שיחות מקומיות מחו”ל ולגלוש במהלך טיסות לחו”ל במעל 100 מדינות שונות.

Global1SIM eSIM

שירות הגלישה הגלובאלי החדש של Global1SIM זמין בלמעלה מ-100 מדינות שונות, כאשר טכנולוגיית ה-eSIM זמינה במגוון מכשירים תומכים, בהם מכשירי האייפון של אפל מסדרותת ה-iPhone Xs, iPhone 11 ו-iPhone 12, מכשירי הגלקסי של סמסונג מסדרות ה-Galaxy S20, Galaxy S21, Galaxy Note 20 ועוד. במידה והמכשיר איננו תומך ב-eSIM, החברה מציעה למשתמשים כרטיס SIM פיזי.

איציק כהן, מנכ”ל החברה, מסר:

עומק המהפכה שמביאה Global1SIM לשוק הישראלי הוא בסדר גודל שהאזרח הישראלי לא ראה עד כה. היא משנה את המודל הכלכלי של חברות הסלולר וממקמת את תמחיר השירות שלהן בסכנה. הן יצטרכו לעשות שינויים גדולים על מנת להישאר רלוונטיים. נתח גדול מהרווח של חברות הסלולר בארץ נשען על מכירות חבילות חו״ל יקרות ושירותי נדידה יקרים אף יותר, כאשר Global1SIM מציעה חבילות ומסלולים במחירים אטרקטיביים ובהתאם לצורכי הלקוח. הסים הווירטואלי שהופך את הקו האישי לגלובלי ומאפשר שימוש בחו”ל מבלי הצורך להירשם לחבילה לפני כל נסיעה, דבר אשר שומט את הקרקע מתחת לרגליים שלהן.

לכך הוסיף גם:

אנו מביאים בשורה חסרת תקדים לשוק הסלולר שלא חווה רפורמה מזה שנים. האפשרות להפוך את העולם בכלל והצרכנים בפרט לגלובלי בלחיצת כפתור, מביאה איתה מגוון משמעויות, הן עסקיות והן תקשורתיות תפעוליות. אנו משוכנעים כי מאות אלפי ישראלים יבינו את גודל המהלך ויצטרפו לשרות החדשני אותו אנו מציגים להם לראשונה.

חברת Global1SIM מציעה מספר מסלולי ניוד למשתמשים ישראלים לשימוש בישראל ובחול במחיר של החל מ-69 ש”ח, עם 20GB גלישה בארץ ו-1GB גלישה בחו”ל כל חודש, כאשר קיימים מסלולים נוספים בהם מסלולי גלישה בלבד בחו”ל.

על אף שמדובר על שירות המיועד בעיקר ללקוחות עסקיים עם האפשרות לריבוי מספרים בינלאומיים, השימוש ב-eSIM מהווה חלופה נוחה גם לתיירים ישראלים בחו”ל ומאפשר להם להימנע מהצורך ברכישת סים מקומי בזמן טיסה לחו”ל, זאת על אף שקיימים לא מעט שירותי סים גלובאליים וחבילות של חברות הסלולר המבוססים על כרטיס סים פיזי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים