הוכרז: DJI Mini SE – הרחפן הזעיר והזול ביותר של החברה

רחפן DJI Mini SE (מקור DJI)

DJI, יצרנית הרחפנים הסינית המוכרת בעולם, השיקה בצורה שקטה את רחפן ה-DJI Mini SE, גרסה חדשה וזולה לרחפן הזעיר של החברה, המציעה טווח טיסה של עד 4 ק”מ ועד 30 דקות, עם יכולת צילום וידאו ברזולוציית 2.7K, כל זאת במחיר של 299 דולר.

רחפן ה-DJI Mini SE החדש מגיע כגרסה משודרגת וזולה יותר של ה-DJI Mavic Mini המקורי, עם עדכונים הלקוחים מדור ההמשך של ה-Mini, ה-DJI Mini 2 המשודרג, מה שהופך את הדגם החדש לזול ביותר בסדרת ה-Mavic עד היום.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ה-Mini SE החדש מגיע עם הגוף של ה-Mini 2, במבנה קטן ומתקפל ובמשקל של כ-249 גרם. הוא שומר על התכונות העיקריות של דגם ה-Mini המקורי ומגיע עם מצלמת 12 מגה פיקסל בעלת חיישן 1/2.3 אינץ’ המסוגלת להקליט וידאו ברזולוציית 2.7K ב-30 פריימים בשניה או Full HD 1080P ב-60 פריימים בשניה, בניגוד ליכולת הצילום ב-4K של דגם ה-Mini 2.

רחפן DJI Mini SE (מקור DJI)

בדומה ל-Mini המקורי, ה-Mini SE החדש יציע טווח טיסה של עד 4 ק”מ, זאת בהשוואה לטווח הטיסה המשופר של ה-Mini 2 שעומד על 10 ק”מ. הדגם החדש תומך בזמן טיסה של כ-30 דקות ומסוגל להתמודד עם רוחות ברמה 5 (עד 10.5 מטר בשניה) ולטוס במהירות של עד 46.8 קמ”ש.

רחפן ה-DJI Mini SE החדש זמין במחיר של של 299 דולר, זאת בהשוואה לדגמי ה-DJI Mavic Mini ו-DJI Mini 2 שהגיעו עם תג מחיר של 399 ו-449 דולר, בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים