סדרת שעוני ה-Apple Watch 7 צפויה להגיע עם מסכים גדולים יותר

Apple Watch Series 7 (תמונה: Jon Prosser) Apple Watch Series 7 (תמונה: Jon Prosser)

אפל (Apple) צפויה להגדיל את מסכי סדרת שעוני ה-Apple Watch 7, כך עולה מטור חדש של כתב בלומברג מארק גורמן (Mark Gurman), הטוען כי אפל תציג גרסאות שעונים בגדלים של 41 ו-45 מ”מ, השדרוג הראשון בגודל מסכי השעונים מאז 2017.

שעון ה-Apple Watch 7 החדש של אפל צפוי להיות מוכרז במהלך חודש ספטמבר הקרוב יחד עם סדרת מכשירי ה-iPhone 13, כאשר הוא יחליף את שעון ה-Apple Watch 6 הקודם של החברה ויגיע לפי הדלפות קודמות עם עיצוב חדש ושטוח יותר המזכיר את סדרת מכשירי האייפון 12.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

המידע החדש מדבר על אחד הנושאים היותר חשובים בשעונים החכמים והוא גודל המסך שלהם. בעוד ששעוניה האחרונים של אפל הגיעו בגרסאות 40 ו-44 מ”מ, לפי המידע העדכני שחולק גורמן, סדרת השעונים החדשה צפויה להגיע בגדלים של 41 ו-45 מ”מ, גידול קל של מ”מ, אך למעשה מדובר על השינוי הגדול ביותר בנושא המסכים בסדרה מאז השקת ה-Apple Watch 4 ב-2017, כאשר החברה צפויה להציג תצוגות שעון חדשות שינצלו את הגדלת המסך.

Apple Watch Series 7 (תמונה: Jon Prosser)
Apple Watch Series 7 (תמונה: Jon Prosser)

סדרת שעוני ה-Apple Watch 7 החדשה של אפל צפויה להיחשף באופן רשמי במהלך חודש ספטמבר הקרוב.

כמו בכל הדלפה אחרת, המידע החדש איננו וודאי, למרות שגרוסמן ידוע בדיוק שלו בכל הנוגע להדלפות בנושא אפל. שינוי העיצוב החדש של הסדרה עליו שמענו עוד קודם הוא סיבה טובה למדי בעבור אפל לשדרג לא רק את עיצוב השעונים עצמם, אלא גם את גודל התצוגה שלהם, דבר אותו נוכל לראות בחודש הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים