הוכרזו: רמקול JBL Flip 6 נייד וצמד רמקולי PartyBox אלחוטיים וחזקים

רמקול ה-JBL PartyBox 710 (מקור JBL)

חברת JBL הכריזה על רמקול ה-JBL Flip 6, הדור החדש של רמקול ה-Flip האלחוטי והנייד של החברה, ויחד איתו גם את צמד הרמקולים JBL PartyBox 710 ו-JBL PartyBox 110 האלחוטיים והחזקים מסדרת ה-PartyBox, המגיעים בעוצמה של 800W ו-160W, בהתאמה.

רמקול ה-Flip 6 החדש של JBL מגיע כדור ההמשך ל-Flip 5, כפתרון אודיו נייד וחזק, כשבחזיתו לוגו JBL החדש ולא פחות מ-9 אפשרויות צבע שונות, המאפשרות למשתמשים לבחור את הרמקול המתאים להם ביותר מבחינת העיצוב.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הרמקול עצמו מגיע עם תמיכה בקישוריות Bluetooth 5.1 ועמידות למים ואבק משופרת לעומת הדור הקודם בתקן IP67 לעומת IPX7, כאשר הוא תומך בטכנולוגיית ה-PartyBoost לחיבור רמקולי JBL מרובים ליצירת חווית שמע ייחודית ומציע עד 12 שעות שימוש.

אפשרויות הצבע של רמקול ה-JBL Flip 6 (מקור JBL)

JBL PartyBox 710/110

בעוד שה-Flip 6 החדש וסדרת ה-Flip בכלל נועדו להיות פתרונות ניידים קלים, הדגש בסדרת ה-PartyBox של JBL הוא פחות על הניידות של הרמקולים ויותר על העוצמה שלהם כפתרונות “מסיבה בקופסה” כפי שהשם שלהם רומז. שני הדגמים מגיעים עם עמידות למים בתקן IPX4 ותאורת RGB קדמית בצורת הספרה 8.

רמקול ה-PartyBox 110 מגיע כדגם הקטן והנייד יותר מבין שני הדגמים, עם עוצמה של 160W וזמן סוללה של עד 12 שעות. לעומתו, ה-PartyBox 710 הוא בין הדגמים הגדולים ביותר בסדרה של החברה עם גלגלים מובנים לשינוע שלו, כאשר הוא משלב צמד דרייברי 8 אינץ’ וצמד טוויטרים בגודל 2.75 אינץ’ לעוצמה של 800W. את שני הדגמים ניתן לחבר לרמקול נוסף בחיבור אלחוטי לשמע סטריאו, עם אפשרות שליטה עליהם באמצעות אפליקציית ה-JBL PartyBox.

רמקולי ה-JBL PartyBox 710/110 (מקור JBL)

רמקול ה-JBL Flip 6 החדש יהיה זמין למכירה במהלך חודש נובמבר הקרוב במחיר של 139 אירו (כ~529 ש”ח), כאשר רמקול ה-PartyBox 110 זמין למכירה במחיר של 359 אירו (כ~1365 ש”ח) ורמקול ה-PartyBox 710 יהיה זמין למכירה מאוקטובר במחיר של 749 אירו (כ~2849 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים