הוכרזו: Sennheiser CX Plus True Wireless – עם סינון רעשים ומצב האזנה לסביבה

אוזניות CX Plus True Wireless (מקור סנהייזר)

סנהייזר (Sennheiser), אחת מחברות מותגי האודיו המוכרים בעולם, הכריזה על אוזניות ה-CX Plus True Wireless, דגם האוזניות האלחוטיות באמת (TWS) בעל סינון רעשים אקטיבי (ANC) החדש והמוזל של החברה, המציע עמידות במים בתקן IPX4 וזמן שימוש ארוך של עד 24 שעות.

כפי שהשם רומז, אוזניות ה-CX Plus החדשות מגיעות כגרסה משודרגת לאוזניות ה-CX שהוכרזו בחודש יוני האחרון. האוזניות החדשות מגיעות בעיצוב זהה בצבע שחור או לבן, אך עם תוספת משמעותית במיוחד בדמות סינון הרעשים ANC, שהפך להיות רכיב מרכזי בעבור משתמשים המחפשים אוזניות TWS חדשות, כאשר המיקרופונים המובנים מאפשרים גם מצב האזנה לסביבה ללא הסרה של האוזניות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בדומה לדגם ה-CX הרגיל, ה-CX Plus מגיעות עם דרייברי ה-TrueResponse בגודל 7 מ”מ, עם מצב Bass Boost לשיפור באסים, כאשר הן תומכות בתקני ה-aptX Adaptive ו-aptX לאיכות שמע משופרת בשימוש עם מכשירים תומכים. מבחינת זמן השימוש, האוזניות החדשות מציעות עד 8 שעות בטעינה בודדת ועד 24 שעות במצטבר יחד עם מארז הטעינה שלהן, עם תמיכה בטעינה מהירה המספקת שעת שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות CX Plus True Wireless (מקור סנהייזר)

אוזניות ה-Sennheiser CX Plus True Wireless החדשות יהיו זמינות למכירה החל מה-28 בספטמבר במחיר של 180 דולר (כ~578 ש”ח).

עם קפיצת מחיר של 50 דולר בהשוואה לדגם ה-CX הרגיל, ה-CX Plus הופכות להיות פחות זולות מפתרונות דומים דוגמת ה-Galaxy Buds 2 החדשות של סמסונג, אך עם זאת מדובר עדיין על אוזניות TWS אלחוטיות זולות יחסית עם ANC, ועם איכות האודיו של סנהייזר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים