הוכרזה: GoPro Hero 10 Black – מצלמת האקסטרים החדשה והמשופרת של גופרו

GoPro Hero 10 Black (תמונה: גופרו)

גופרו (GoPro), חברת מצלמות האקסטרים המוכרת, הכריזה על מצלמת ה-GoPro Hero 10 Black, הדור החדש של מצלמת האקסטרים המגיע עם מעבד GP2 לביצועים משופרים וחיישן צילום משודרג המסוגל לצלם וידאו ברזולוציה של 5.3K ותמונות סטילס ברזולוציה של 23 מגה-פיקסל, ומציע זמן סוללה משופר ועמידות למים בעומק של עד 10 מטרים.

מצלמת ה-Hero 10 Black החדשה מחליפה את ה-Hero 9 Black הקודמת של החברה, כאשר המידע הרשמי מאמת את ההדלפה האחרונה על המצלמה, המגיעה כשדרוג משמעותי לעומת הדור הקודם. בעוד עיצוב המצלמה נשאר זהה לדור הקודם, עם תאימות מלאה לאביזרים של מצלמת ה-Hero 9 Black, קיים הבדל ויזואלי בין הדגמים בלוגו, המופיע בקדמת המצלמה בצבע כחול.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

GoPro Hero 10 Black (תמונה: גופרו)
GoPro Hero 10 Black (תמונה: גופרו)

ה-גופרו 10 משלבת את מעבד ה-GP2 החדש והמשופר של החברה, עם חיישן המסוגל לצלם צילומי סטילס ב-23 מגה-פיקסל ווידאו ברזולוציה של עד 5.3K ב-60 פריימים בשניה, זאת בהשוואה ל-20 מגה-פיקסל ו-5K ב-30 פריימים לשניה בדור הקודם, הכפלה של קצב צילום הוידאו ברזולוציה המירבית, כאשר השיפור ממשיך גם לצילומי הוידאו ברזולוציות הנמוכות יותר, עם 4K ב-120 פריימים לשניה, 2.7K ו-1080p ב-240 פריימים לשניה. בנוסף, החברה שילבה את מייצב התמונה החדש HyperSmooth 4.0 לקבלת צילומים ייציבים במיוחד.

בדומה למצלמת ה-Hero 9, ניתן יהיה להשתמש ב-Hero 10 החדשה כמצלמת רשת עם חיבור ישיר למחשב באמצעות כבל, כאשר החברה איפשרה גיבוי והעברת תמונות משופרת עם אפשרות לגיבוי תמונות ישירות לענן של החברה עם חיבור ה-WiFi, העברת הצילומים למכשיר הסלולרי בחיבור אלחוטי במהירות גדולה יותר ב-30% לעומת הדור הקודם, או חיבור כבל סטנדרטי.

למרות שה-Hero 10 החדשה דומה ל-Hero 9 הקודמת מבחינה חיצונית, החברה שיפרה בדור החדש לא רק את יכולות הצילום, אלא גם את המסך הקדמי והאחורי, המגיעים באיכות משופרת עם תגובה מהירה יותר למגע במסך האחורי, כאשר גם הסוללה שודרגה ל-1720mAh לקבלת זמני צילום ארוכים יותר.

מצלמת ה-Hero 10 Black החדשה כבר זמינה למכירה בישראל במחיר מומלץ של 2199 ש”ח, כאשר גולשי גאדג’טי יכולים לרכוש אותה במחיר השקה של 1989 ש”ח יחד עם כרטיס זיכרון במתנה באתר KSP >> לחצו כאן (קוד קופון: GadgetyKSP)


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים