טאבלט ה-iPad Mini 2021 מגיע לישראל החל ממחיר 2,050 ש”ח

iPad Mini 2021 (תמונה: Apple) iPad Mini 2021 (תמונה: Apple)

כשבועיים לאחר שחשפה אותו אפל באופן רשמי כחלק מאירוע ההכרזה על סדרת האייפון 13, נוחתת בישראל גרסת 2021 של האייפד מיני, אשר מגיעה עם מסך גדול יותר עם תמיכה ב-Apple Pencial, חיבור USB-C וגרסה התומכת ברשתות הדור החמישי (5G), כאשר בישראל ימכרו גרסאות ה-WiFi וה-5G, עם אחריות לשנה מטעם היבואן הרשמי, iCon Group.

ה-iPad Mini 2021 מקבל עיצוב עדכני שנוטש את השוליים הענקיים שהכרנו מדגמים קודמים, אך באפל ממשיכים להשתמש במנגנון הביומטרי מבוסס כפתור ה-Touch ID, זה כעת משולב בכפתור הנעילה הממוקם בראש הטאבלט, במקום בכפתור הבית העגול והגדול.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

המסך גם הוא מקבל עדכון, כשהוא גדל ל-8.3 אינץ’ (במקום 7.9). מדובר בתצוגת Liquid Retina מבוססת IPS-LED ברזולוציית +Full HD עם פריסה של 1488×2266 פיקסלים, המספקת בהירות מירבית של 500nits ותומכת בעט הסטיילוס Apple Pencil מהדור השני.

iPad Mini 2021 (תמונה: Apple)
iPad Mini 2021 (תמונה: Apple)

על גבי המסגרות העליונה והתחתונה משלבת אפל זוג רמקולים שיפעלו יחדיו בסטריאו, כאשר בשול מעל המסך משולבת מצלמת FaceTime עם חיישן 12 מגה-פיקסל וזווית צפייה רחבה במיוחד בת 122 מעלות, המצלמת תמונות דרך מפתח צמצם f/2.4 ותומכת בצילומים בהפרדה גבוהה עם טכנולוגיית ה-Smart HDR 3, אשר שולבה בשנה שעברה בדגמי סדרת האייפון 12. מצלמת הסלפי תומכת גם בהסרטת וידאו ברזולוציה מירבית של 1080p עד ל-60 פריימים בשנייה.

במעבר לגבו של האייפד מיני ניתן למצוא מצלמת 12 מגה-פיקסל נוספת, זו מספקת תמיכה בזום דיגיטלי של עד פי 5 ומצלמת תמונות דרך מפתח צמצם f/1.8, כאשר גם במקרה זה נמצא תמיכה בטכנולוגיית ה-Smart HDR 3. בצד הוידאו מספקת המצלמה בגב המכשיר תמיכה בהסרטה ברזולוציה מירבית של 4K ב-60 פריימים בשנייה ובהסרטה בהילוך איטי ברזולוציה מירבית של 1080p עד לקצב של 240 פריימים בשנייה.

מתחת למכסה ה-iPad Mini 2021 בוחרת אפל במערכת השבבים A15 Bionic אשר שולבה בכל דגמי האייפון 13, זו כוללת מעבד עם 6 ליבות עיבוד ו-5 ליבות גרפיות. בנוסף, תומך הטאבלט גם ברשתות אלחוטיות WiFi 6, בבלוטות’ 5.0, כשקיימת גם גרסה התומכת ברשתות 5G לצד התמיכה ברשתות האלחוטיות.

הסוללה של האייפד מיני החדש מגיעה עם אפשרות טעינה דרך חיבור USB-C חדש, המחליף את חיבור ה-Lightning, וכמו בדגמי האייפד פרו, גם כאן ניתן להשתמש בחיבור זה לצורך חיבור ישיר של אביזרים חיצוניים תומכים לטאבלט. זמן הסוללה עליו מצהירה אפל עומד על כ-10 שעות גלישה על גבי רשת WiFi או צפייה בוידאו, ועד 9 שעות עבור הדגמים התומכים ברשתות הסלולריות.

iPad Mini 2021 (תמונה: Apple)
iPad Mini 2021 (תמונה: Apple)

מחירי ה-iPad Mini 2021 בישראל

את האייפד מיני תוכלו למצוא בצבעים אפור חלל, סגול, ורוד ו-Starlight ובגרסאות WiFi ו-WiFi+Cellular, עם אחריות לשנה מטעם היבואן הרשמי iCon Group:

לחצו כאן לכל הדגמים הזמינים לרכישה


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים