אוזניות ה-Jabra Elite 7 Pro מגיעות לישראל עם סינון רעשים מתקדם לשיחות

אוזניות Jabra Elite 7 Pro (מקור Jabra) אוזניות Jabra Elite 7 Pro (מקור Jabra)

חברת ג’אברה השיקה את אוזניות ה-Jabra Elite 7 Pro שלה בישראל, זאת כחודש לאחר חשיפתן, ולאחר שכבר השיקה את דגם הכניסה Jabra Elite 3 בסוף אוגוסט 2021. האוזניות החדשות שנוחתות כעת בארץ מגיעות במחיר של 699 שקלים, כשהן שמות דגש על איכות גבוהה של שיחות וחיי סוללה ארוכים.

אוזניות ה-Jabra Elite 7 Pro מציגות לראשונה את ה-MultiSensor Voice, המאפשרת סינון של רעשי הסביבה במהלך שיחות טלפון המתבצעות בעזרת האוזניות עלי ידי שילוב בין חיישן  הולכת עצם (Bone conduction) ו-4 מיקרופונים, זאת על ידי ניתוח מתמשך של רעשים הנקלטים באמצעות המיקרופונים. כאשר מזהה המערכת רעש כמו זה של רוח, נכנס חיישן זיהוי הקול VPU (ר”ת Voice Pick-up) לפעולה על מנת להדגיש את קול האדם המדבר על פני רעשים אחרים הנקלטים על ידי המיקרופונים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מלבד הדגש על ביצוע שיחות עם הפחתת הרעשים, מציעות האוזניות גם סינון רעשים אקטיבי (ANC) ומצב האזנה לסביבה (Hear Through), כאשר האוזניות מגיעות עם תמיכה בחיבור בלוטות’ 5.2, ומאפשרות הפעלה באמצעות עוזרות קוליות כמו סירי, אלקסה וגוגל אסיסטנט.

אוזניות Jabra Elite 7 Pro (מקור Jabra)
אוזניות Jabra Elite 7 Pro (מקור Jabra)

חיי הסוללה של אוזניות ה-Elite 7 Pro עומדים על 9 שעות נגינה כאשר מצב סינון הרעשים (ANC) פעיל, כך על פי נתוניה של ג’אברה, ועד 35 שעות יחד עם קופסת הטעינה המצורפת, כאשר טעינה מהירה של 5 דקות תאפשר שימוש של שעה ו-12 דקות.

מחיר: 679 ש”ח (אחריות לשנה, יבואן רשמי ביקונקט)

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים