חברת Tile חושפת סדרת תגי איתור חפצים חדשה

משפחת תגי איתור החפצים החדשה של Tile (מקור Tile)

יצרנית תגי איתור החפצים האמריקאית Tile הכריזה על סדרת תגי האיתור החדשה שלה, הכוללת גרסאות מעודכנות ל-4 מתגי האיתור של החברה, בהם ה-Tile Pro בעל הטווח הגדול ביותר, Tile Mate המגיע כתג איתור החפצים העיקרי שלה, Tile Slim בעל העיצוב הדק דמוי כרטיס האשראי ו-Tile Sticker הקטן ביותר שנועד להיות מודבק על חפצים שונים.

כאשר מרבית האנשים שומעים על המושג “תג איתור חפצים” יחשבו על ה-AirTag של אפל או ה-Smart Tag של סמסונג, אך למעשה לא מדובר על רעיון חדש במיוחד בשוק, כאשר אחת השחקניות המרכזיות הייתה Tile, עם מגוון תגי איתור החפצים של החברה המבוססים על חיבור Bluetooth וזמינים למכשירי אנדרואיד ו-iOS, בניגוד לפתרונות של אפל וסמסונג המיועדים לשוק הספציפי שלהן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

דגמי 2022 של תגי האיתור מגיעים בעיצוב משופר יחסית לדור הקודם, כאשר כל אחד מהם נועד לשימוש ספציפי או צרכים שונים. ה-Tile Pro מגיע עם טווח האיתור הגבוה ביותר של עד 120 מטר, בניגוד לשאר התגים התומכים במרחק של עד 76 מטר. ה-Tile Mate מגיע בעיצוב פיזי קטן יותר מה-Pro, בעל חור בגוף התג לשימוש על מחזיקי מפתחות ועוד, כאשר ה-Tile Slim המגיע בעיצוב דמוי כרטיס אשראי נועד להיות בתוך ארנק ואילו ה-Tile Sticker האחרון והקטן ביותר המגיע בקוטר של 27 מ”מ ונועד להדבקה על חפצים שונים.

משפחת תגי איתור החפצים החדשה של Tile (מקור Tile)

כלל תגי האיתור של Tile מגיעים עם עמידות למים ואבק בתקן IP67, כאשר כולם מלבד ה-Tile Pro מגיעים עם סוללה מובנת בלתי ניתנת להחלפה, המיועדת לשימוש של עד 3 שנים, בעוד ה-Tile Pro מגיע עם סוללה המיועדת לשימוש לעד שנה אך עם אפשרות להחלפה.

למעשה, Tile הכריזה על תג איתור חפצים נוסף וחמישי שיושק רק בתחילת 2022, ה-Tile Ultra, תג איתור החפצים הראשון של החברה שישתמש בטכנולוגיית ה-UWB (ר”ת ultra-wideband) ויהיה למעשה תג ה-UWB הראשון בעולם שיתמוך במערכות אנדרואיד ו-iOS בו זמנית, שיהיה בעל יכולות דומות למתחרים מבית אפל וסמסונג.

סדרת תגי האיתור החדשים של Tile זמינים למכירה בארה”ב, כאשר מחיר הדגמים עומד על:

  • תג ה-Tile Pro זמין במחיר של 35 דולר.
  • תג ה-Tile Mate זמין במחיר של 25 דולר.
  • תג ה-Tile Slim זמין במחיר של 35 דולר.
  • תג ה-Tile Sticker זמין במחיר של 30 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים