מצלמת ה-Action 2 הקומפקטית והמודולרית של DJI מגיעה לישראל

מצלמת האקשן DJI Action 2 (מקור DJI) מצלמת האקשן DJI Action 2 (מקור DJI)

ימים בודדים לאחר שנחשפה באופן רשמי מתחילה המכירה המוקדמת של מצלמת האקשן החדשה מבית DJI, ה-Action 2, אשר מציעה מבנה קומפקטי ומודולרי, עם אפשרות לחיבור מודולים נוספים לשם העשרת השימוש בה. המצלמה החדשה זמינה כעת במסגרת ההזמנה המוקדמת במחיר של החל מ-1,699 ש”ח ועם כרטיס זיכרון במתנה באתר באג, ותושק באופן רשמי ב-20.11.2021.

מצלמת האקסטרים החדשה של DJI מדגם Action 2 מגיעה במבנה קומפקטי במימדים של 39×39 מ”מ ובעובי של 22 מ”מ. היא משלבת מסך מגע אחורי בגודל 1.76 אינץ’ ומצלמת 12 מגה-פיקסל עם חיישן 1/1.7 אינץ’, המאפשרת צילום בזווית רחבה בת 155 מעלות ומסוגלת להסריט וידאו ברזולוציה של עד 4K ועד 120 פריימים בשנייה בצילום ביחס 16:9 (או 60fps ביחס 4:3). בנוסף, מציעה המצלמה עמידות במים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הייחוד במצלמה החדשה הוא מבנה מודולרי המאפשר לחבר אליה התקנים נוספים. סוללת ה-580mAh המובנה במצלמה תספיק לצילום של עד 70 דקות, כאשר מודול סוללה (Power Module) נפרד מספק עד 180 דקות צילום וחריץ מיקרו SD נוסף, וקיים גם מודול סוללה ותצוגה (Front Touchscreen Module) המוסיף מסך קדמי למצלמה לשימוש נוח יותר, יחד עם עוד 3 מיקרופונים מובנים וסוללה נוספת המספקת עד 160 דקות שימוש.

מחירי ה-DJI Action 2

במסגרת המכירה המוקדמת (עד ההשקה ב-20.11) יקבלו הרוכשים כרטיס זיכרון במתנה עם ההזמנה.

  • מצלמת DJI Action 2 עם מודול סוללה נוסף במחיר 1,699 ש”ח
  • מצלמת DJI Action 2 עם מודול מסך קדמי במחיר 2,199 ש”ח

לחצו כאן למידע נוסף ולהזמנה מבאג


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים