הוכרזו: Redmi Watch 2 ו-Redmi Watch 2 Lite – שעונים חכמים במחירים נמוכים

שעון Redmi Watch 2 (מקור שיאומי)

חברת שיאומי (Xiaomi) הכריזה על צמד שעונים חכמים חדשים ממותג הרדמי (Redmi), בהם שעון ה-Redmi Watch 2 המגיע עם מסך AMOLED בגודל 1.6 אינץ’ ושעון ה-Redmi Watch 2 Lite הזול יותר, אשר מגיע עם מסך TFT קטן יותר בגודל של 1.55 אינץ’. שני השעונים מציעים מעקב אחרי למעלה מ-100 פעילויות ספורט שונות וזמן סוללה של עד 12 ימים.

צמד שעוני ה-Redmi Watch 2 החדשים מחליפים את שעון ה-Redmi Watch המקורי של החברה ומגיעים בעיצוב מרובע ועם מסכים גדולים יותר. בעוד ששעון ה-Watch 2 מגיע עם מסך AMOLED בגודל 1.6 אינץ’, שעון ה-Watch 2 Lite הפשוט יותר משתמש במסך TFT בגודל של 1.55 אינץ’, כאשר שניהם מגיעים ברזולוציית 360×320.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מלבד המסך, שני השעונים מגיעים עם פיצ’רים דומים, בהם מעקב אחר יותר מ-100 פעילויות כושר שונות, שבב מעקב מיקום מרובע (GPS/BeiDou/Galileo/GLONASS) לדיוק גבוה יותר, ובנוסף, מעקב דופק, שינה ורווית החמצן בדם (SpO2). הבדל נוסף לטובתו של דגם ה-Watch 2 נמצא בשילובו של שבב NFC לתמיכה בתשלומים ללא מגע (בסין).

שעון Redmi Watch 2 Lite (מקור שיאומי)

בעוד ששעון ה-Watch 2 Lite יגיע עם סוללה בקיבולת 262mAh ויציע עד 10 ימי שימוש במצב רגיל או 5 ימים תחת שימוש כבד, לפי החברה, שעון ה-Watch 2 יגיע עם סוללה קטנה יותר בקיבולת של 230mAh, אך יציע זמן שימוש משופר של עד 12 ימים הודות לשימוש במסך AMOLED.

שעון ה-Redmi Watch 2 החדש יהיה זמין למכירה בסין החל מה-11.11 (יום הרווקים הסיני) במחיר של 399 יואן (כ~196 ש”ח), כאשר החברה לא מסרה את מחיר דגם ה-Redmi Watch 2 Lite.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים