טוויטר משיקה את תוכנית המנויים Twitter Blue בארה”ב ומוסיפה פיצ’רים חדשים

כתבות ללא פרסומות (מקור טוויטר)

טוויטר (Twitter) משיקה את שירות המנויים של החברה, ה-Twitter Blue (“טוויטר כחול”) בארה”ב ומוסיפה למנויים אפשרויות חדשות, בהן קריאת כתבות באתרים חיצוניים ללא פרסומות, תצוגת כתבות נבחרות, סרגל ניווט מותאם אישית ועוד.

שירות ה-Twitter Blue הושק רשמית בחודש יוני השנה בצורה מוגבלת בקנדה ואוסטרליה בלבד, כאשר הוא מוסיף למשתמשים בתשלום אפשרויות חדשות כמו “מצב קריאה” (Reader Mode) יעודי, אפשרות ביטול לשליחת ציוצים ופיצ’ר סימניות חדש.

אחד השדרוגים הגדולים ביותר של טוויטר לשירות הפרימיום הוא שיתוף פעולה עם אתרי חדשות, המאפשר למנויים לקרוא את הכתבות בהם ללא הצגת פרסומות, כאשר כתבות באתרים נתמכים יסומנו כ”Ad-free with Twitter Blue”.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כתבות נבחרות (מקור טוויטר)

פיצ’רים נוספים אותם יקבלו מנויי Twitter Blue החדשים יכללו תצוגת כתבות נבחרות שתציג להם את הכתבות הפופולריות ביותר מהרשת שלהם מ-24 השעות האחרונות, כדי שיוכלו להתעדכן בצורה נוחה יותר בחדשות.

המנויים לשירות יוכלו להתאים בצורה טובה יותר את האפליקציה לשימוש שלהם, עם התאמה של פס הניווט התחתון עם עד 6 כפתורים אותם יבחרו, כאשר הם אף יוכלו לבטל את שליחת הציוצים בטרם יפורסמו על מנת למנוע טעויות.

בנוסף לפיצ’רים הללו, טוויטר תאפשר למשתמשים להפעיל תכונות ניסיוניות שעדיין מוגדרות כבטא בלבד, דוגמת הצמדת שיחות טוויטר לחלק העליון של מסך ההודעות הפרטיות או אפשרות לפרסום סרטונים ארוכים יותר של עד 10 דקות, זאת בטרם האפשרויות הללו יהיו זמינות לכלל המשתמשים.

מנוי ה-Twitter Blue יהיה זמין מעכשיו גם למשתמשים בארה”ב וניו-זילנד במחיר של 2.99 דולר (כ~9.3 ש”ח), כאשר אין צפי זמינות לשירות במדינות נוספות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים