הוכרז: Vivo Y76s 5G – טעינה בהספק גבוה ומבנה דקיק מגיעים לשוק הביניים

Vivo Y76s 5G (תמונה: Vivo) Vivo Y76s 5G (תמונה: Vivo)

יותר ויותר מכשירים מנסים לתפוס נתח משוק הביניים העצום, ו-Vivo מתכוונת לעשות את זה הפעם עם דגם ה-Y76s 5G אשר מגיע עם טעינה מהירה בהספק גבוה, מבנה דקיק ותג מחיר תחרותי עם מגוון הפיצ’רים הטרנדיים כיום. את המכשיר החדש החברה מחזקת באמצעות עיצוב שכבר לא רואים היום עם מערך צילום כפול ולא משולש, לצד מבנה דק שלא מפספס מאפיינים חשובים כמו כרטיס זיכרון ושקע אוזניות.

בקדמת המכשיר נוכל להבחין במסך בגודל 6.58 אינץ’, עם פאנל מסוג LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2408 על 1080 פיקסלים. קצב הרענון הינו סטנדרטי ועומד על 60 הרץ, כשבחלקה העליון של התצוגה ניתן לראות מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ ובמסגרת הימנית נמצא גם את סורק טביעות האצבע אשר מתיר פתיחה מהירה של נעילת המכשיר בנוסף לסריקת הפנים הסטנדרטית.

את הרמת המשקולות מבצעת Vivo באמצעות מערכת השבבים Dimensity 810 מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 6 ננו-מטר ומגיעה עם 8 ליבות בתדר מירבי של 2.4 גיגה-הרץ. זיכרון העבודה מגיע בגרסה אחת הכוללת 8 גיגה-בייט מסוג LPDDR4X, כשנפח האחסון מוצע בזוג גרסאות של 128 או 256 גיגה-בייט מסוג UFS 2.2 הניתן להרחבה לעד 1 טרה-בייט נוספים באמצעות כרטיס זיכרון. מערכת ההפעלה המתיישבת מאחורי הקלעים היא אנדרואיד 11, כשמקדימה נראה את ממשק המשתמש OriginOS 1.0.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מערך הצילום מורכב מחיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל אשר מעביר אור דרך מפתח צמצם f/1.8, כשאיתו נמצא גם חיישן משני ברזולוציית 2 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 לצילום מאקרו ממרחק של 4 ס”מ. מצלמת הסלפי שבחזית מגיעה ברזולוציה של 8 מגה פיקסל, וזו לוכדת אור דרך מפתח צמצם f/2.0. כאמור, המכשיר כולל גם שקע אוזניות סטנדרטי, ומגיע גם עם תמיכה בגלישה ברשת הדור החמישי (5G) ותמיכה בבלוטות’ 5.1.

הסוללה המריצה את החבילה אותה הרכיבה Vivo מגיעה בקיבולת של 4100 מיליאמפר/שעה, וזו נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק מירבי של 44 וואט בטכנולוגיית ה-Flash Charge. את זיכרון העבודה ניתן להרחיב באופן וירטואלי עד ל-12 גיגה-בייט בסך הכל, כשעוביו של המכשיר מסתכם ב-7.79 מ”מ בלבד בזמן שמשקלו עומד על 175 גרם.

זמינות ומחירים

את ה-Vivo Y76s 5G ניתן למצוא החל בסין בצבעים שחור, לבן וכחול-גלקסיה עבור תג מחיר של כ-280 דולר לגרסת ה-8/128 גיגה-בייט וכ-310 דולר לגרסת ה-8/256 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים