הוכרז: LG Nitro HD עם מעבד כפול ליבה 1.5Ghz ומסך HD 720P

נדמה שספקית הסלולר האמריקאית AT&T הרסה ל-LG את ההפתעה, כאשר היא מכריזה היום באופן רשמי על הגעתו של ה-LG Nitro HD לחברה. ה-Nitro HD הינו הסמארטפון העוצמתי ביותר של LG, המצוייד (לראשונה במערב) במסך מסוג AH-IPS בטכנולוגיית True HD של החברה בגודל 4.5 אינץ’ וברזולוצייה של 1280X720. עוד לפני הכרזת המכשיר, המסך של LG כבר זכה בפרסים נחשבים בתחום.

בדיוק לפי השמועות, ה-LG Nitro HD הינו גרסה אמריקאית ל-Optimus LTE, אם כי ציפינו שיחשף לראשונה באירוע LG שיערך ב-1 לדצמבר. מפרטו בדומה לאחיו מהמזרח כולל מעבד כפול ליבה 1.5Ghz מדגם APQ8060 מבית היוצר של Qualcomm, תמיכה ברשתות דור 4 מסוג LTE, מצלמה 8 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 1.3 מגה-פיקסל, תמיכה ב-DLNA ועוד. הנייטרו HD אינו מהמכשירים הדקים ומגיע בעובי של 10.4 מ”מ. מערכת ההפעלה אותה מריץ המכשיר היא אנדרואיד 2.3 עם ממשק ייחודי של LG.

אז מה אתם אומרים, ההפתעה של LG נהרסה או שבכלל נראה את ה-LG Prada החדש ב-1 לדצמבר?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים