הוכרז: Garmin Vivomove Sport – שעון ספורט היברידי עם מחוגים אמיתיים ומסך מגע

שעון Vivomove Sport (תמונה: Garmin) שעון Vivomove Sport (תמונה: Garmin)

גרמין החליטה לפנות לעיצוב קלאסי יותר ומציגה את ה-Vivomove Sport, שעון ספורט חכם המעוצב כמו שעון קלאסי עם מחוגים אשר מסתיר מתחת להם מסך מגע המשמש להצגת נתונים שונים כמו צעדים, בחירת תכניות אימון ועוד, ומציע מגוון יכולות שניתן למצוא בשעונים אחרים של החברה, כמו מעקב רציף אחר דופק.

על אף שמדובר בשעון מחוגים קלאסי, בחלקו התחתון של התצוגה ממוקם מסך מגע מסוג OLED ברזולוצייה של 72×154 פיקסלים, המאפשר לנוע בין תפריטים שונים למעקב אחר צעדים, דופק, תכניות אימון, טיימר ושעון עצר, התראות מהטלפון, מצב הסוללה ועוד. כמו כן, מספק השעון תמיכה במצב “סוללת הגוף” (Body Battery), המאפשר מעקב אחרי רמות האנרגיה של הגוף במהלך היום כדי למצוא את הזמן הנכון ביותר עבור המשתמשים לבצע פעילות או לנוח.

מלבד מד דופק המבצע ניטור רציף (24/7), בשעון החדש של גרמין משולבים גם חיישן Pulse Ox לניטור רווית החמצן בדם, מעקב אחר לחץ ואפשרות לתכניות נשימה לשם הרגעה בעת הצורך, מעקב אחר בריאות לנשים, עם ניטור שלבי הריון ומעקב אחר המחזור החודשי, מעקב אחר נשימה ועוד. בנוסף, ניתן לחבר את השעון לאפליקציית החברה בטלפון לשם מעקב באמצעות GPS בזמן אימון והצגת נתונים שנאספו בזמן שינה.

בגרמין מציינים כי ה-Vivomove Sport עמיד במים עד עומק של 50 מטרים תחת הגדרות תקן ATM5 ומתאים לשימוש בזמן שחייה. בצד הסוללה מציע השעון עד 5 ימי שימוש במצב שעון חכם ועד יום עבודה נוסף במצב שעון רגיל, כלומר רק בשימוש של שעון המחוגים, ללא ביצוע פעולות נוספות מלבד הצגת השעה.

את השעון משיקה גרמין בצבעים שחור, לבן, ירוק וחום, ובמחיר של 180 דולר (כ-555 ש”ח) בארה”ב, אך בשלב זה לא ידועים פרטים על זמינות או מחיר עבור השוק הישראלי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים