סוני חושפת את דגמי 2022 של טלוויזיות ה-Bravia XR עם מסכי OLED ו-Mini LED

טלוויזיות Bravia XR לשנת 2022 ( תמונה : Sony) טלוויזיות Bravia XR לשנת 2022 (תמונה: Sony)

סוני מצטרפת לשחקניות האחרות בשוק הטלוויזיות ומכריזה על שלל דגמים חדשים של טלוויזיות מסדרת ה-Bravia XR שיעשו דרכם לשוק במהלך 2022. בין הדגמים החדשים ניתן למצוא מסכים שונים, בהם מסכי 4K ו-8K בגדלים שנעים בין 42 ועד 85 אינץ’, עם פאנלי תצוגה מסוג OLED ו-Mini LED, המשלבים מצלמה שתעזור בהתאמת התמונה והסאונד למיקום בחדר ממנו צופים בטלוויזיה, כשכולם מגיעים עם מערכת ההפעלה Google TV.

טלוויזיות ה-Mini LED של סוני ל-2022

דגם הדגל בסדרה החדשה של סוני ל-2022 הוא ה-Master Series Z9K, אשר מגיע עם פאנל Mini LED בגדלים של 75 ו-85 אינץ’ ומציע רזולוציית תצוגה של 8K עם תמיכה בשיפור התמונה עד לרמת 8K עבור תכנים המשודרים ברזולוציות נמוכות יותר. הדגם החדש משתמש במעבד ה-Cognitive Processor XR העדכני של החברה, שיבצע התאמות טובות יותר לתמונה ולסאונד בכל סצינה וסצינה, ודרך שיתוף פעולה עם נטפליקס, בסוני מציעים גם תאימות טובה יותר לתמונה כך שזו תהיה קרובה ככל האפשר לדרך בה התכוונו יוצרי התכנים שנצפה בה, עם התאמות לרמות התאורה בסצינות שונות, דיוק ברמות הצבע ועוד.

מערכת השמע ב-Z9K מורכבת מה-Acoustic Multi-Audio של החברה, מינוח קצר שבא לתאר את שילובם של 4 רמקולי טוויטר שמחולקים במיקום שלהם בין החלק העליון של הטלוויזיה ובכל אחד מהצדדים שלה, כשבנוסף ניתן למצוא בה גם זוג רמקולים קדמיים וזוג וופרים, אשר יחד יאפשרו למלא את חלל החדר בסאונד היקפי.

לכך מוסיפה החברה גם את מצלמת ה-Bravia Cam, המאפשרת לסרוק את חלל החדר ולהבין היכן ממוקמים הצופים, כדי להתאים את התמונה והסאונד טוב יותר בהתאם למיקום הישיבה מול הטלוויזיה. המצלמה מסוגלת להתאים את הסאונד בין הרמקולים מימין ומשמאל בהתאם למיקום האדם בחדר ומסוגלת לזהות גם את המרחק של הצופה מהמסך לביצוע התאמות לתמונה, כשבנוסף ניתן להשתמש בה גם כמצלמה לביצוע שיחות וידאו וגם כשלט רחוק, כשהיא מסוגלת לזהות תנועות ידיים לשם ביצוע פעולות מהאוויר. המצלמה מגיעה כאביזר נפרד מהטלוויזיה, כך שניתן לנתק או להסיר אותה במידה ותרצו לשמור על הפרטיות.

הטלוויזיה מציעה חיבור HDMI 2.1 עם תמיכה בהצגת תכני גיימינג ב-4K וב-120 הרץ, וכן ב-VRR ו-ALLM, ומגיעה גם עם ה-Premium Remote, אשר בשונה מהשלט הסטנדרטי מציע גם תאורה אחורית לצפייה נוחה יותר בחדרים חשוכים.

סדרה נוספת של טלוויזיות Mini LED היא ה-Sony X95K, אשר מציעה רזולוציית תצוגה של 4K ומגיע במגוון רחב יותר של גדלים, בהם 65, 75 ו-85 אינץ’. גם בדגם זה נוכל למצוא את מעבד ה-XR החדש של החברה ואת מצלמת ה-Bravia Cam, לצד ה-Acoustic Multi-Audio, אך לא את התמיכה המורחבת בהתאמה טובה יותר לתכנים של נטפליקס. גם בדגם זה זמין חיבור HDMI 2.1 לתמיכה במשחקי 4K ב-120 הרץ, אך השלט רחוק מגיע בגרסה הסטנדרטית ולא מציע תאורה אחורית, אם כי המבנה שלו זהה ותוכלו למצוא בו כפתורים מהירים להפעלת שירותים כמו יוטיוב, נטפליקס וגישה נוחה לביצוע פעולות נוספות בטלוויזיה.

Bravia X95K (תמונה: Sony)
Bravia X95K (תמונה: Sony)

טלוויזיות ה-OLED של סוני ל-2022

דגם הדגל בסדרת ה-OLED הוא ה-Master Series A95K, המגיע בגדלי 55 ו-65 אינץ’ ומשתמש במעבד ה-XR ומציע תמיכה באודיו עם +Acoustic Surface Audio, המשתמש במסך עצמו כמערך מרובה רמקולים המסוגל להתאים את הסאונד טוב יותר למה שנצפה בו על המסך, כאשר הוא משתמש ב-2 אקטואטורים המרעידים את התצוגה ליצירת סאונד וב-2 וופרים. גם במקרה של דגם ה-A95K ניתן למצוא את מצלמת ה-Bravia Cam ושלט הפרימיום עם התאורה האחורית ותמיכה ב-HDMI 2.1.

Bravia A95K (תמונה: Sony)
Bravia A95K (תמונה: Sony)

דגם נוסף בסדרת ה-OLED הוא ה-Master Series A90K, המגיע בגדלי 42 ו-48 אינץ’ ומשתמש במעבד ה-XR ומציע תמיכה באודיו עם +Acoustic Surface Audio, המשתמש במסך עצמו כמערך מרובה רמקולים המסוגל להתאים את הסאונד טוב יותר למה שנצפה בו על המסך, כאשר הוא משתמש ב-2 אקטואטורים המרעידים את התצוגה ליצירת סאונד וב-2 וופרים. גם במקרה של דגם ה-A95K ניתן למצוא את מצלמת ה-Bravia Cam ושלט הפרימיום עם התאורה האחורית ותמיכה ב-HDMI 2.1.

את דגמי 2022 של טלוויזיות ה-Sony Bravia XR תשיק החברה במהלך חודשי האביב, כשבשלב זה טרם נחשפו המחירים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים