הוכרז: AGON PRO AG274QGM – מסך הגיימינג המהיר בעולם בטכנולוגיית mini LED

מסך גיימינג AGON PRO AG274QGM (מקור AOC) מסך גיימינג AGON PRO AG274QGM (מקור AOC)

יצרנית המסכים AOC הכריזה על ה-AGON PRO AG274QGM, מסך הגיימינג המקצועי החדש שלה המגיע בגודל 27 אינץ’ עם רזולוציית QHD ומיועד לשחקני eSport מקצועיים, כשהוא תומך ב-G-Sync Ultimate ומגיע עם תאורת mini LED אחורית. החברה מגדירה אותו כמסך ה-mini LED המהיר בעולם עם תדר רענון של 300Hz.

סדרת מסכי ה-AGON Pro של AOC מיועדת בעיקר לשחקנים מקצועיים, כאשר היא משלבת את הטכנולוגיות האחרונות על מנת לספק את חווית הגיימינג הטובה ביותר לשחקן. בניגוד למסכי גיימינג רבים המוגדרים כ-G-Sync Compatable, מסך ה-AG274QGM תומך בטכנולוגיית ה-G-Sync Ultimate האחרונה של אנבידיה, יחד עם טכנולוגיית ה-NVIDIA Reflex המיועדת לזיהוי ושיפור זמני השיהוי בין המחשב למסך.

המסך מגיע בגודל 27 אינץ’ ומשתמש בפאנל IPS ברזולוציית QHD, עם תדר רענון של 300Hz וזמן תגובה של 1ms. המסך משתמש בתאורת mini LED אחורית בעלת 576 אזורי תאורה נפרדים על מנת לספק איכות תמונת HDR גבוהה, כאשר הוא עומד בתקן ה-DisplayHDR 1000.

מפרט טכני:

  • גודל –  27 אינץ’ ביחס 16:9.
  • פאנל – IPS ברזולוציית QHD של 2560×1440.
  • תקן HDR – עומד ב-DisplayHDR 1000.
  • תדר רענון – 300Hz.
  • זמן תגובה – 1ms GtG.

חברת AOC לא מסרה את צפי המחיר או הזמינות של מסך ה-AG274QGM החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים