נטפליקס תעלה את מחירי החבילות בישראל, החבילה הבסיסית ללא שינוי

נטפליקס צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

נטפליקס מתכוננת לעליה נוספת של מחירי החבילות בישראל, זאת כשנתיים וחצי לאחר שקיימה את עליית המחירים הקודמת, כך פורסם היום (א’, 9.1) לראשונה בתוכנית חיסכון ב-N12. הפעם תהיה העליה צנועה יותר מבעבר, כאשר מי שמנויים לחבילה הבסיסית ביותר המוצעת כיום במחיר של 32.9 ש”ח בחודש, לא צריכים לחשוש מעלייה במחיר, שכן תכנית זו תישאר ללא שינוי.

אנחנו מבינים שלאנשים יש יותר אפשרויות בידור מאי פעם ואנו מחויבים לספק חוויה טובה עוד יותר למנויים שלנו“, מסרה נטפליקס לגאדג’טי, כאשר ההסבר לעליית המחירים נעוץ לטענתה ברצון להמשיך ולהשקיע בתכנים: “אנו מעדכנים את המחירים שלנו כדי שנוכל להמשיך להציע מגוון רב יותר של תוכניות טלוויזיה וסרטים. המנוי הבסיסי שלנו נשאר באותו המחיר, מה שמבטיח שכמה שיותר אנשים יוכלו ליהנות מהתוכן שלנו“.

מאחורי ההסבר של נטפליקס להעלאת המחירים עומדים גם נתוני ההשקעה של החברה בתכנים בפועל. בשנת 2021 תיכננה החברה להשקיע סכום של כ-17 מיליארד דולר בתכנים, אלו כוללים גם תכני מקור אותם מפיקה החברה וגם תכני רכש, כאשר מדובר בעליה מנתון של כ-11.8 מיליארד דולר ב-2020, שנת הקורונה בה רבות מההפקות נעצרו וההשקעות החדשות ירדו. לשם השוואה, בשנת 2019 השקיעה החברה כ-13.9 מיליארד דולר בתכנים.

נטפליקס מעלה מחירים בישראל

עליית המחירים הנוכחית נמוכה יותר בהשוואה לקודמתה ובנטפליקס דואגים לשמור את חבילת הבסיס ללא שינוי, בעוד שתי החבילות היקרות יותר יציגו עליה של עד 17% במחיר, לעומת עליה של עד 22% שהוצגה בעליית המחירים הקודמת שנכנסה לתוקף ביוני 2019.

המחירים החדשים:

  • חבילה בסיסית (32.9 ש”ח) – לא תומכת בשידורי HD, לא תומכת בשידורי Ultra HD ומציעה צפייה במסך אחד בלבד במקביל.
  • חבילה סטנדרטית (54.9 ש”ח) – תומכת בשידורי HD, לא תומכת בשידורי Ultra HD ומציעה צפייה בשני מסכים במקביל.
  • חבילת פרימיום (69.9 ש”ח) – תומכת בשידורי HD, תומכת בשידורי Ultra HD ו-HDR ומציעה צפייה ב-4 מסכים במקביל.

שינוי המחירים צפוי להגיע כבר בזמן הקרוב עבור מנויים קיימים לשירות, שיקבלו על כך עדכון במייל כפי שעשתה החברה עם הצגת השינוי הקודם במחירים, כאשר כבר במועד זה יוכלו מנויים המבקשים להירשם לשירות את המחירים החדשים, אם כי בבדיקתנו הבחנו כי עדיין ניתן להירשם במחירים של החבילות לפני העדכון גם כמנויים חדשים.

מחירים מקורייםעדכון מחירים ראשון (יוני 2019)עדכון מחירים שני (ינואר 2022)
חבילה בסיסית29.90 שקלים32.90 שקלים (10%+)32.90 שקלים (ללא שינוי)
חבילה סטנדרטית (HD)39.90 שקלים46.90 שקלים (18%+)54.90 שקלים (17%+)
חבילת פרימיום (4K)49.90 שקלים60.90 שקלים (22%+)69.90 שקלים (15%+)

המחירים החדשים בישראל מול העולם

המחירים החדשים שצפויה נטפליקס להחיל על הצרכנים בישראל הם גבוהים בהשוואה למה שגובה החברה ממנויים במדינות אחרות בעולם, לדוגמה – באנגליה תעלה חבילה בסיסית כ-6 פאונד, הם כ-25 שקלים, בעוד חבילה סטנדרטית מגיעה במחיר של כ-10 פאונד, הם כ-42 שקלים, וחבילת הפרימיום עולה כ-14 פאונד (כ-59 שקלים). כלומר, עוד לפני עליות המחירים היו החבילות באנגליה זולות ממה שנמכרו בישראל.

בארה”ב מחיר חבילת הבסיס עומד על כ-9 דולר (28 שקלים), החבילה הסטנדרטית נמכרת ב-14 דולר (כ-43.5 שקלים) וחבילת הפרימיום ב-18 דולר (כ-56 שקלים).

בצרפת המחירים קרובים יותר לאלו שנמצא בשוק הישראלי, אך עדיין נמוכים יותר, כשחבילה בסיסית נמכרת ב-9 אירו (כ-32 שקלים), חבילה סטנדרטית ב-13.5 אירו (כ-48 שקלים) וחבילת הפרימיום ב-18 אירו (כ-63.5 שקלים). בגרמניה המחירים כמעט זהים, פרט לחבילה הסטנדרטית, שמגיעה במחיר נמוך במעט של 13 אירו (כ-46 שקלים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים