מטא שוקלת להוסיף אפשרות מסחר ב-NFT בפייסבוק ואינסטגרם

לוגו מטא

דיווח חדש של הפייננשל טיימס מצביע על כך כי מטא (Meta), חברת האם של פייסבוק (Facebook) ואינסטגרם (Instagram), שוקלת להוסיף תמיכה ב-NFT לפלטפורמות החברתיות שלה, עם אפשרות ליצור, להציג ולסחור ב-NFT על גבי הפלטפורמות, דבר שנמצא בשלבים מוקדמים מאוד לפחות לפי המידע החדש.

בעוד שרובנו מכירים את תחום המטבעות הקריפטוגרפיים עם דוגמאות כמו ביטקוין או את’ריום, אחד התחומים החמים ביותר כיום בשוק העולמי הוא לא מטבעות הקריפטו, אלא ה-NFT (ר”ת Non-Fungible Token) או “אסימון חסר תחליף”. בצורה הפשוטה ביותר, ה-NFT משתמש בטכנולוגיית בלוקצ’יין המוכרת מתחום הקריפטו על מנת ליצור “אסימון זיהוי” המשמש להוכחת בעלות על פריט דיגיטלי מסויים, דוגמת תמונה.

שוק ה-NFT העולמי התפוצץ בתקופה האחרונה ו-NFT שונים נמכרים בסכומי כסף גבוהים שהגיעו עד ל-69 מיליון דולר לציור של אמן בשם Beeple שהורכב מ-5000 תמונות שונות. סכומי הכסף הגבוהים בהם נמכרים ה-NFT הובילו לא מעט חברות להיכנס לתחום, כאשר הדיווח החדש של הפייננשל טיימס מדבר על כך כי גם מטא מתכננת להצטרף לחגיגה ולהוסיף תמיכה ב-NFT לפלטפורמות הפייסבוק והאינסטגרם שלה.

לפי הדיווח, מטא נמצאת בשלב מוקדם מאוד בנושא שילוב ה-NFT בפלטפורמות של החברה, כאשר לא ברור באיזו צורה תממש זאת בסופו של דבר. המידע הקיים מדבר על כך שהחברה שוקלת להוסיף תמיכה בשימוש ב-NFT לתמונות הפרופיל של משתמשים בפלטפורמות ואף לאפשר להם ליצור NFT חדשים דרכן, כאשר צעד גדול הרבה יותר צפוי להגיע בדמות שילוב פלטפורמה למסחר ב-NFT ברשתות החברתיות.

למרות שמדובר במידע מוקדם בלבד על אפשרות השילוב של NFT בפלטפורמות מטא, העובדה כי שהו אחד מהתחומים החמים ביותר כיום בעולם הטכנולוגי, שגם מושך סכומי כסף לא קטנים, גורמים לאפשרות לשילוב ה-NFT בפלטפורמות של החברה לסביר מאוד, כאשר השאלה הגדולה ביותר היא מתי ובאיזה אופן תחליט מטא ליישם זאת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים