נטפליקס סיכמה את 2021 עם 222 מיליון מנויים והמניה צנחה ב-20%

שלט נטפליקס צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

נטפליקס פירסמה בסוף השבוע האחרון את דוחותיה הכספיים עבור הרבעון הרביעי של 2021 וסיכמה בכך את השנה עם עליה של 19% בהכנסות אל מעבר ל-30 מיליארד דולר, צמיחה של 35% ברווח התפעולי וגידול של מעל 18 מיליון מנויים במהלך השנה החולפת, כשברקע היא מציגה העלאות מחירים לחבילות שלה בישראל ובארה”ב לכבוד השנה החדשה.

לאחר צמיחה מרשימה של 37 מיליון במספר המנויים במהלך התפרצותה הראשונה של הקורונה בעולם בשנת 2020, שהובילה רבים להתסגר בבתים, בנטפליקס מסכמים כעת את שנת 2021 עם גידול של כ-18 מיליון מנויים בלבד, כמחצית מהמספר שראינו שנה קודם לכן.

מניית החברה סיכמה את המסחר שלה בסוף השבוע האחרון בירידה של כ-22%, זאת לאחר שנטפליקס פיספסה במעט את היעד שהציבה לעצמה לרבעון הרביעי של השנה ובשל הצפי שלה להמשך צמצום הצמיחה בבסיס המנויים גם ברבעון הראשון של 2022, צפי של גידול בכ-2.5 מיליון מנויים עד סוף הרבעון, זאת מול נתון של עליה ב-4 מיליון במספר המנויים שהוצגה ברבעון הראשון של 2021.

הסדרות והסרטים הכי נצפים בנטפליקס ברבעון הרביעי

כפי שהיא נוהגת לעשות מידי רבעון, פירסמה נטפליקס את נתוני הצפייה עבור הסדרות והסרטים המובילים שלה.

באופן לא מפתיע, תפסה את המקום הראשון בצפיות הסדרה “המכשף” בכיכובו של הנרי קאביל, עם קרוב לחצי מיליארד שעות צפייה, כשמיד מאחוריה במרחק קטן הייתה הסדרה “את” (You) עם כ-470 מיליון שעות צפייה. סדרות נוספות שהובילו את הרשימה היו “קוברה קאי” (274 מיליון שעות), “אמילי בפריז” (287 מיליון שעות) ו”עוזרת בית” (469 מיליון שעות). בנטפליקס מציינים פעם נוספת גם את “משחקי הדיונון” שהושקה ברבעון השלישי ורשמה כבר מעל 1.65 מיליארד שעות צפייה סביב העולם, ואת “בית הנייר“, שבכל עונותיה כבר הגיעה אל מעבר ל-6.7 מיליארד שעות צפייה, מה שהוביל את נטפליקס להודיע על אדפטציה קוריאנית חדשה לסדרה.

בצד הסרטים מציינת החברה את “הודעה אדומה” בכיכובם של גל גדות, דוויין ג’ונסון וראיין ריינולדס, שצבר מעל 364 מיליון שעות צפייה ב-4 השבועות הראשונים שלו, וכן את “אל תסתכלו למעלה” שצבר מעל 350 מיליון שעות צפיה. אליהם מצטרפים הסרטים “קלון” עם סנדרה בולוק שהגיע ל-215 מיליון שעות צפייה. אל השניים מצטרפים גם “צבא המתים” עם 158 מיליון שעות, הקומדיה הרומנטית “מתה לאהוב” עם 134 מיליון שעות והסרט “נקמה מרה” בכיכובם של אידריס אלבה, רג’ינה קינג, זאזי ביטס ועוד, עם 122 מיליון שעות צפייה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים