סמסונג מוסיפה זיהוי בטביעת אצבע כדי להפוך את כרטיסי האשראי למאובטחים יותר

שבב האבטחה S3B512C (מקור סמסונג) שבב האבטחה S3B512C (מקור סמסונג)

סמסונג (Samsung) הכריזה על שבב האבטחה הראשון בתעשיה לכרטיסים חכמים (דגם S3B512C), דוגמת כרטיסי אשראי, המשלב חיישן טביעת אצבע, אלמנט מאובטח SE (ר”ת Secure Element) ומעבד מאובטח בשבב אחד, על מנת לשפר את האבטחה של הכרטיס.

בעוד שרובנו בישראל התחלנו להתרגל לפתרונות התשלום ללא מגע, בין אם מדובר על כרטיסי האשראי החדשים בתקן ה-EMV המאפשרים תשלום מאובטח באמצעות קוד PIN או שימוש בפתרונות תשלום ללא מגע סלולריים דוגמת Google Pay או Apple Pay, כרטיסי האשראי לא הולכים להיעלם בזמן הקרוב ולכן יש חשיבות גבוהה בלהפוך אותם למאובטחים יותר.

הפס המגנטי עליו מתבססים כרטיסים חכמים שונים צפוי להיעלם בשנים הקרובות לטובת פתרונות מאובטחים יותר דוגמת תקן ה-EMV, וסמסונג רוצה לשפר עוד יותר את האבטחה עם שבב ה-S3B512C החדש העומד בתקני האבטחה של EMVCo, הגוף האחראי על תקן ה-EMV, בנוסף לתקן האבטחה +CC EAL 6 (ר”ת Common Criteria Evaluation Assurance Level) ותקן האבטחה ביומטרי של מאסטרקארד BEPS (ר”ת Biometric Evaluation Plan Summary).

מבנה שבב האבטחה S3B512C (מקור סמסונג)
מבנה שבב האבטחה S3B512C (מקור סמסונג)

בין אם מדובר על כרטיס אשראי, כרטיסי זיהוי של עובדים וכרטיסים אחרים, השילוב של אמצעי אבטחה ביומטרי משפר באופן ניכר את האבטחה על השימוש בהם. שבב ה-S3B512C איננו הפתרון הראשון שנועד לכרטיסים אלו, אלא הראשון שמשלב את כלל האלמנטים הדרושים לאבטחה בתוך שבב בודד מה שמעלה את רמת האבטחה על ידי שילוב טכנולוגיות נוספות של סמסונג ומפשט את השילוב של שכבת האבטחה הביומטרית בכרטיס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים