שירות הסטרימינג דיסני פלוס יגיע לישראל בקיץ 2022

לוגו דיסני פלוס

אחרי לא מעט שמועות והדלפות מאשרת דיסני באופן רשמי כי שירות הסטרימינג שלה יעשה דרכו לישראל עוד השנה. בהודעה ששלחה הבוקר (ד’, 26.1) נציגות החברה בישראל אושר כי דיסני פלוס (+Disney) יגיע לישראל בחודשי הקיץ של 2022, בין יוני לספטמבר, כחלק מהשקה רחבה יותר של החברה ב-42 מדינות בעולם.

מחירי דיסני פלוס

בשלב זה לא מציינת דיסני תאריך מדוייק להשקת השירות בארץ וגם לא את המחירים בשוק המקומי, אך בהתחשב בתמחור האגרסיבי עימו השיקה את השירות, צפויים המחירים בישראל להיות נמוכים גם כן.

מחירי שירות דיסני פלוס באירופה עומדים על 9 אירו (כ-32 שקלים) בתשלום חודשי או על 90 אירו בהרשמה למנוי שנתי, כלומר כ-7.5 אירו (כ-27 שקלים) לחודש בממוצע. מדובר במחיר הדומה לזה של חבילת הבסיס שמציעה כיום נטפליקס עבור מנוייה בישראל, אך יש לזכור כי בדיסני מציעים כיום חבילה אחת בלבד לשירות, זו כוללת את מה שמקבלים מנויי נטפליקס בתכנית הפרימיום בעלות של כ-70 שקלים בחודש.

מה כוללת חבילת דיסני פלוס

חבילת דיסני פלוס כוללת:

  • צפייה בעד 4 מסכים במקביל
  • רזולוציית שידור של עד 4K HDR (תמיכה ב-HDR10 ו-Dolby Vision)
  • צפייה משותפת עם עד 6 חברים
  • אפשרות בלתי מוגבלת להורדות (בתוך האפליקציה)
  • תמיכה בעד 7 פרופילי משתמש לחשבון
  • אפליקציות לטלוויזיות חכמות (LG, Samsung)
  • אפליקציות לקונסולות (Playstation, Xbox)
  • אפליקציות לסטרימרים (Apple TV 4th Gen and up, Chromecast)

התכנים בדיסני פלוס

בדיסני אמנם מציעים חבילה במחיר נמוך, אך כמות התכנים החדשים שמצטרפים לשירות קטנה יותר בהשוואה לזו שמפיצה כיום המתחרה העיקרית נטפליקס.

יחד עם זאת, בדיסני מציעים כמות גדולה מאוד של תכני עבר הנמצאים בבעלותה, והחברה הצהירה עוד במועד השקת השירות ב-2019 כי זמינים בו מעל 7000 פרקים של סדרות ומעל 500 סרטים, מספרים שרק עלו מאז.

התכנים בשירות כוללים סרטים מעולמות “מלחמת הכוכבים”, “מארוול”, “דיסני”, “פיקסאר” ו-“משפחת סימפסון”, זאת לצד תכנים חדשים שהחלו להגיע בתקופה מאז הושק השירות לראשונה, בהם סדרות מלחמת הכוכבים כמו “המנדלוריאן” ו”הספר של בובה פט” וסדרות מארוול כמו “לוקי“, “וונדהויז’ן“, “הוקאיי” ואחרות.

מסך ראשי בשירות דיסני פלוס (צילום מסך)
מסך ראשי בשירות דיסני פלוס (צילום מסך)

מדיסני ישראל נמסר כי דיסני פלוס בישראל כולל גם את קטגוריית הבידור הכללי (General Entertainment) “סטאר”, הכוללת בתוכה את הסרטים של אולפני פוקס המאה ה-21 ו-Searchlight, תכנים של ערוצי הטלוויזיה FX ושל אולפני הטלוויזיה של דיסני ועוד.

השאלה הגדולה בכל הנוגע לתכנים הקיימים של דיסני נוגעת להסכמים של החברה עם ספקי שירות בישראל. כזכור לכולנו עם השקת שירות נטפליקס בישראל, תכנים מסוימים, בהם גם תכני מקור של החברה כמו “כתום זה השחור החדש”, לא היו זמינים למנויי השירות, ותכנים שונים הזמינים בארה”ב ומדינות נוספות אינם תמיד זמינים גם בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים