הוכרזה: Garmin Instinct 2 – סדרת שעוני שטח חכמים שלא צריך להטעין

סדרת שעוני ה-Garmin Instinct 2 (מקור גרמין)

חברת גרמין הכריזה על ה-Garmin Instinct 2, סדרת שעוני השטח החדשה של החברה הכוללת את ה-Instinct 2 בגודל 45 מ”מ ושעון ה-Instinct 2S הקטן יותר בגודל 40 מ”מ. שני הדגמים מציעים מגוון עיצובים והגרסה בעלת הטעינה הסולארית מגיעה עם הבטחה די כבדה מגרמין, תלוי בדגם הסולארי ותנאי השימוש בו בשמש, לא תצטרכו לטעון אותו לעולם.

אחרי שבחודש שעבר הציגה גרמין את שעוני ה-Venu 2 Plus, Vivomove Sport, Epix וסדרת ה-Fenix 7, החברה מרעננת כעת גם את סדרת שעוני Instinct המיועדים לשטח, כאשר סדרת השעונים החדשה מחליפה למעשה את ה-Instinct  המקורי מ-2018 וגם את גרסת ה-Instinct Solar הסולארית מ-2020. בדומה לדורות הקודמים, כך גם הגרסאות החדשות מגיעות עם מסך מונוכרום מרובע “מחזיר אור” (transflective memory-in-pixel) לתצוגה ברורה גם בשמש ישירה, ובגודל של 0.79×0.79 ו-0.9×0.9 אינץ’ בדגמי ה-Instinct 2S ו-Instinct 2, בהתאמה.

השעונים החדשים מגיעים עם תקן העמידת MIL-STD-810 של צבא ארה”ב ועמידות למים בעומק של עד 100 מטרים (10ATM), כאשר בדומה לשעונים חכמים אחרים הם תומכים במעקב אחר מגוון פעילויות ספורט, עם מעקב מיקום משולש (GPS, GLONAS ו-Galileo) בנוסף לאימוני HIIT, שינה, רווית חמצן בדם ועוד. בניגוד לדור הקודם, הגרסה החדשה משלבת גם את שירות התשלומים Garmin Pay.

השעונים החדשים יגיעו במגוון תתי מהדורות שונות בנוסף לגרסה הרגילה:

  • מהדורת ”גולשים” (Surf Edition) היעודית לחובבי גלישה עם תצוגה יעודית של זמני גלישה, גאות ושפל.
  • מהדורה ”טקטית” (Tactical Edition) עם מאפיינים משעון ה-tactix Delta, דוגמת “מצב התגנבות” (stealth mode), מצב ראיית לילה ועוד.
  • מהדורת “הסוואה” (Camo Edition) המגיעה בצבעי הסוואה.
  • מהדורת “דזל” (dēzl Edition) המיועדת במיוחד לנהגי משאיות (כן… משאיות) הנמצאים כל היום בנסיעה ומיועדת לעבוד עם מערכות הניווט dēzl של גרמין  למשאיות.

לבסוף, הפרט המעניין ביותר בנוגע לסדרת ה-Instinct 2 נוגע לחיי הסוללה של הדגמים השונים. שעון ה-Instinct 2S הקטן יותר יציע עד 21 ימי שימוש בדגם הרגיל ועד 51 ימי שימוש בגרסה הסולארית, ושעון ה-Instinct 2 הגדול יותר יציע עד 28 ימי שימוש בדגל הרגיל ובגרסה הסולארית שלו החברה נותנת הבטחה די חסרת תקדים שלעולם לא תצטרכו לטעון אותו. עם זאת, התנאי לכך די נוקשה וכולל חשיפה יומית של 3 שעות לשמש בעוצמה של 50 אלף לוקס (Lux).

זמני הסוללה המלאים של ה-Garmin Instinct 2/2S:

Instinct 2SInstinct 2S SolarInstinct 2Instinct 2 Solar
מצב שעון חכםעד 21 ימיםעד 21 ימים רגיל
עד 51 יום סולארי
עד 28 ימיםעד 28 ימים רגיל
ללא הגבלה סולארי
מצב חיסכון בסוללהעד 50 ימיםעד 50 ימים רגיל
ללא הגבלה סולארי
עד 65 ימיםעד 65 ימים רגיל
ללא הגבלה סולארי
מצב GPS בלבדעד 22 שעותעד 22 שעות רגיל
עד 28 שעות סולארי
עד 30 שעותעד 30 שעות רגיל
עד 48 שעות סולארי
מצב GPS חסכוניעד 54 שעותעד 54 שעות רגיל
עד 114 שעות סולארי
עד 70 שעותעד 70 שעות רגיל
עד 370 שעות סולארי
מצב Expeditionעד 25 יוםעד 25 יום רגיל
עד 105 יום סולארי
עד 32 יוםעד 32 יום רגיל
ללא הגבלה סולארי

סדרת שעוני ה-Garmin Instinct 2 החדשה זמינה למכירה, כאשר מחיר שעוני ה-Instinct 2S ו-Instinct 2 מתחיל ב-350 ו-450 דולר (כ~1126 ו~1448 ש”ח) לגרסאות הרגילות והסולאריות, בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים