הוכרזו: Honor Earbuds 3 Pro – אוזניות פרימיום אלחוטיות עם סינון רעשים

אוזניות HONOR Earbuds 3 Pro (מקור הונור) אוזניות HONOR Earbuds 3 Pro (מקור הונור)

חברת הונור (Honor), לשעבר חלק מוואווי, הכריזה על ה-Earbuds 3 Pro, אוזניות פרימיום אלחוטיות באמת (TWS) המגיעות עם סינון רעשים בעוצמה של עד 46 דציבל, יכולת לעקוב אחרי חום הגוף של המשתמש עם חיישן טמפרטורה מובנה וזמן סוללה של עד 24 שעות.

אוזניות ה-Earbuds 3 Pro החדשות משתמשות לראשונה בעולם בדרייבר כפול מסוג Coaxial Dual-Driver, המשלב דרייבר ראשי בגודל 11 מ”מ וטוויטר PZT קרמי לקבלת איכות שמע גבוהה.

האוזניות החדשות הן הדגם הראשון בעולם, לפי החברה, המשלב חיישן טמפרטורה אינפרה-אדום המובנה באוזניות ומשמש למעקב אחרי חום הגוף ובריאות המשתמש.

אוזניות HONOR Earbuds 3 Pro (מקור הונור)
אוזניות HONOR Earbuds 3 Pro (מקור הונור)

סינון רעשים Adaptive ANC חכם גם הוא חלק מהחבילה, ומגיע ב-3 מצבי סינון רעשים:

  • מצב אולטרה (Ultra Mode) לסינון רעשים מקסימלי של עד 46 דציבל
  • מצב נוח (Cozy Mode)
  • ומצב כללי (General Mode)

בנוסף, האוזניות משלבות מנגנון לשיפור איכות השמע בזמן שיחות.

אוזניות ה-Earbuds 3 Pro יציעו עד 6 שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 24 שעות יחד עם מארז הטעינה שלהן ללא סינון רעשים, כאשר הפעלת סינון הרעשים מורידה את זמן השימוש ל-4 ו-16 שעות בהתאמה.

את האוזניות ניתן להטעין באמצעות חיבור USB-C מובנה או טעינת Qi אלחוטית, כאשר הן תומכות בנוסף בטעינה מהירה המספקת שעתיים של האזנה למוזיקה בטעינה של 5 דקות בלבד.

חברת הונור לא מסרה את צפי הזמינות של אוזניות ה-HONOR Earbuds 3 Pro החדשות,  אך מסרה כי המחיר שלהן יעמוד על 199 אירו (כ~713 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים