“המתים המהלכים” מכריזה על ספין אוף נוסף לצמד פופולרי במיוחד

אי המתים (תמונה: AMC)

הלהיט הגדול ביותר של רשת AMC, “המתים המהלכים” (The Walking Dead) עומד להסתיים בקרוב לאחר 11 עונות, אך הרשת ממש לא מתכוונת לוותר על מכונת הכסף שלה, ומזמינה כעת ספין אוף נוסף, שיצטרף לארבע סדרות הספין שכבר קיימות.

הסדרה החדשה תיקרא “אי המתים” (Isle of the Dead), ויובילו אותה שחקני הסדרה המקורית לורן כהן וג’פרי דין מורגן, שיחזרו כצמד הדמויות האהובות מגי וניגן. העלילה עצמה נשמרת בסוד, אך ידוע שהיא תתרחש בניו-יורק, ותחקור את המצב האפוקליפטי של העיר הגדולה אשר הגישה אליה נותקה והיא נותרה אי מלא מתים ואנרכיה.

הסדרה מצטרפת לספין אוף הזוגי הקודם שהוכרז עוד ב-2020 ויעסוק בדריל דיקסון (נורמן רידוס) וקרול פלטייר (מליסה מקברייד) – שתי הדמויות היחידות ששרדו מתחילת הסדרה.

פוסטר לסדרה
פוסטר לסדרה “אי המתים” (תמונה: AMC)

לורן כהן הצטרפה לצוות השחקנים בעונה השניה, ובחרה לעזוב לאחר העונה התשיעית בעקבות דרישות שכר גבוהות יותר. כהן לאחר מכן חזרה להופיע בסיום העונה העשירית ובעונה ה-11 אשר משודרת בימים אלו.

ג’פרי דין מורגן הצטרף לסדרה בתור ניגן רק בעונתה השישית, אך הפך מהר מאוד לדמות פופולרית במיוחד. הזוג המוזר הצטוות למסע יחדיו בעונה הנוכחית, וצמד השחקנים כבר מזוהה זה עם זו מפעם אחרת בה גילמו זוג – הוריו של באטמן בסרט “באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק” (Batman vs. Superman: Dawn of Justice).

את הסדרה יצר תסריטאי “המתים המהלכים” אלי יורנה והיא צפויה לעלות במהלך 2023, ולכלול 6 פרקים. כהן ומורגן ישמשו כמפיקים, יחד עם המפיק שאחראי על כל תוכן היקום הטלוויזיוני של המתים המהלכים, סקוט גימפל.

הספין אוף החדש כאמור מצטרף לשלל סדרות המשך, ביניהן הסדרה של דריל וקרול שעדיין לא קיבלה שם רשמי, סדרת האנתולוגיה “סיפורי המתים המהלכים” (Tales of the Walking Dead) שצפויה לעלות בקיץ, וכן הסדרות “אימת המתים המהלכים” (Fear the Walking Dead) שחודשה לעונה שביעית והמיני סדרה “המתים המהלכים: העולם שמעבר” (World Beyond) שכבר הספיקה להסתיים לאחר שתי עונות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים