שיאומי משיקה את סדרת שעוני ה-Xiaomi Watch S1 לשוק הגלובאלי

שעון ה-Xiaomi Watch S1 Active (מקור שיאומי) שעון ה-Xiaomi Watch S1 Active (מקור שיאומי)

שיאומי (Xiaomi) הכריזה על סדרת שעונים חדשה הכוללת את שעון ה-Xiaomi Watch S1 המגיע בעיצוב קלאסי ואת שעון ה-Xiaomi Watch S1 Active המגיע כגרסה הספורטיבית יותר, כאשר שניהם מציעים מסכי AMOLED בגודל 1.43 אינץ’ וזמן סוללה ארוך של עד 12 ימי שימוש.

בדומה לסדרת מכשירי ה-Xiaomi 12 הגלובאלית, שעון ה-Xiaomi Watch S1 הוכרז למעשה כבר בסוף 2021, כאשר אליו מצטרפת עכשיו גם גרסת ה-Active הספורטיבית.

שעוני ה-Xiaomi Watch S1 החדשים (מקור שיאומי)
שעוני ה-Xiaomi Watch S1 החדשים (מקור שיאומי)

תכונות ומפרט שעוני Xiaomi Watch S1

שני הדגמים מגיעים עם מסך AMOLED עגול בגודל 1.43 אינץ’ וברזולוציית 466×466, אך שעון ה-Watch S1 מגיע בעיצוב קלאסי יותר, הכולל גוף עשוי פלדת אלחלד 316L וזכוכית ספייר עמידה במיוחד, ואילו דגם ה-Active הספורטיבי מגיע עם גוף עשוי פלסטיק מחוזק, במשקל קל יותר של 36.3 גרם לעומת 52 גרם, ללא הרצועה.

שני הדגמים יאפשרו ביצוע שיחות מהשעון עצמו, בנוסף לתמיכה במעקב אחר 117 סוגי פעילויות ספורט שונות, בהן 19 פעילויות ספורט מקצועיות ופיצ’רים נוספים כמו מעקב דופק, שינה, רווית חמצן בדם ועוד.

למעקב ספורט מדויק יותר, שני הדגמים מגיעים עם חיישן מיקום כפול התומך ב-5 טכנולוגיות שונות (GPS, Beidou, GLONASS, GALILEO, QZSS), בנוסף לעמידות למים עד לעומק של 50 מטרים (5ATM).

מבחינת זמן השימוש, סוללת ה-470mAh המובנה צפויה להספיק לפי החברה לעד 12 ימים במצב רגיל ועד 24 ימים במצב חיסכון.

שני פיצ’רים נוספים שקיימים בשעונים ותלויים באזור בו הם ימכרו כוללים תמיכה בתשלום ללא מגע של חברת מאסטרקארד (Mastercard) ותמיכה בעוזרת הקולית Alexa, שצפויה להגיע לשעונים כעדכון עתידי.

צמד שעוני ה-Xiaomi Watch S1 ו-Xiaomi Watch S1 Active החדשים של שיאומי יהיו זמינים במחירים של 269 ו-199 דולר (כ~883 ו~390 ש”ח), בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים