וואטסאפ מציגה התקדמות בפיתוח פיצ’ר הקהילות

אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

פיצ’ר ה“קהילות” (Communities) אותו מפתחת וואטסאפ (WhatsApp) כגרסה משודרגת לקבוצות הקיימות נמצא בפיתוח כבר מספר חודשים, ועכשיו אנו יכולים לראות חלק מההתקדמות של החברה בנושא עם עמוד בית חדש לקהילות שהופיע בגרסת הפיתוח של האפליקציה למכשירי iOS ונחשף באתר WABetaInfo.

פיצ’ר ה“קהילות” עליו עובדת וואטסאפ נחשף בסוף 2021, כשמידע נוסף הגיע בתחילת השנה הנוכחית. עכשיו מגיע עדכון נוסף כחלק מגרסת הפיתוח החדשה של וואטסאפ ל-iOS, שמאפשר לראות את כפתור ה“קהילות” שיחליף את כפתור המצלמה באפליקציה ויעביר את המשתמשים לעמוד “בית הקהילה” (Community Home), עמוד בית שנועד לרכז את הקבוצות השונות שלהם.

המטרה של הפיצ’ר החדש פשוטה יחסית ומזכירה את חדרי הצ’אט של פעם או את המבנה של דיסקורד כיום. משתמשים יוכלו לאגד מספר קבוצות קיימות תחת קהילה אחת, וייתכן כי ניתן יהיה לצרף לקהילה גם ערוצים וצ’אטים רגילים.

התכונות החדשות שיגיעו במסגרת הקהילות בוואטסאפ צפויות להקל על השימוש בעבור חברי הקהילה, שיוכלו לנהל שיחות מרובות בקבוצות השונות שימצאו בתוך הקהילה החדשה, זאת במקום המצב כיום, בו יש קבוצות מרובות באותו הנושא או תחום שאין אליהם גישה נוחה ומרכזית.

טאב קהילות בוואטסאפ (מקור WABetaInfo)
טאב קהילות בוואטסאפ (מקור WABetaInfo)

כמו בכל פיצ’ר בטא עליו עובדת וואטסאפ, לא ידוע מתי החברה תשלב אותו בצורה מלאה בגרסה הרגילה ולכלל המשתמשים. 

מאחר ולרובנו יש לרוב יותר מקבוצה אחת בנושא מסויים כמו עבודה, לימודים, צבא/מילואים וכדומה, האפשרות של שילוב מספר קבוצות תחת מעטפת אחת של קהילה צפוי להפוך את השימוש בהן להרבה יותר נוח מזה שזמין כיום בוואטסאפ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים