סטרימר ה-realme 4K Smart TV Stick מגיע לישראל

Realme TV Stick 4K (תמונה: רילמי) Realme TV Stick 4K (תמונה: רילמי)

חברת רילמי (Realme) משיקה היום (ב’, 4.4) בישראל את ה-realme 4K Smart TV Stick, הסטרימר הראשון של החברה המשתמש במערכת ה-Google TV ומגיע עם תמיכה בהצגת תכנים ברזולוציית 4K ושלט רחוק עם כפתורי נטפליקס, יוטיוב ואמזון יעודיים לגישה מהירה לשירותי הזרמת התוכן.

סטרימר ה-realme 4K Smart TV Stick מגיע לארץ יחד עם מכשיר ה-Realme GT2 Pro, כאשר בדומה לסטרימר ה-Xiaomi TV Stick 4K של שיאומי המתחרה, הוא מגיע בתצורת “מקל” (סטיק) קטן וקומפקטי המאפשר להחביא אותו בצורה פשוטה מאחורי מסך הטלוויזיה, תוך כדי שהוא משדרג כל טלוויזיה רגילה לחכמה באמצעות מערכת ה-Google TV העדכנית של גוגל, שהחליפה את ה-Android TV.

Realme TV Stick 4K (תמונה: רילמי)
Realme TV Stick 4K (תמונה: רילמי)

הסטרימר תומך בהרצת וידאו ברזולוציה מירבית של 4K, עם תמיכה בקידוד 4Kp60 ובתקן +HDR10.

בתוך הסטרימר אפשר למצוא מעבד מרובע ליבות מבוסס Cortex-A53, עם 2GB זיכרון ואחסון של 8GB עם תמיכה בשידור Chromecast אלחוטי והרצה של מגוון ישומים מהחנות של גוגל, בהם שירותי יוטיוב, יוטיוב מיוזיק, נטפליקס ו-Amazon Prime Video, המגיעים עם כפתור הפעלה יעודי בשלט המצורף, הכולל גם כפתור להפעלת העוזרת הקולית Google Assistant.

סטרימר ה-realme 4K Smart TV Stick החדש זמין במחיר השקה של 189 ש”ח עד ה-14.4, כאשר לאחר מכן מחירו יעמוד על 229 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים