שמועה: גרסת “פרו” של שעוני ה-Galaxy Watch 5 תגיע עם סוללה גדולה במיוחד

שעון Galaxy Watch 4 Classic (תמונה: Samsung) שעון Galaxy Watch 4 Classic (תמונה: Samsung)

סדרת שעוני ה-Galaxy Watch 5 הבאה של סמסונג (Samsung) צפויה לכלול גרסת “פרו” חדשה בנוסף לגרסה הרגילה והגרסה ה”קלאסית”, אשר ככל הנראה תגיע עם סוללה בעלת קיבולת גבוהה במיוחד של 572mAh, כ~58% יותר בהשוואה לקיבולת הסוללה של הדור הנוכחי, שגם תציע זמן שימוש ארוך במיוחד.

שעוני ה-Galaxy Watch 4 האחרונים של סמסונג הביאו עימם נקודת מפנה חשובה בעבור החברה עם המעבר ממערכת הטייזן ל-Wear OS של גוגל, בגרסה שנוצרה בשיתוף פעולה בין שתי החברות.

בדומה לשנים קודמות, הסדרה הגיעה ב-2 וריאציות – גרסת Galaxy Watch 4 הרגילה וגרסת ה-Galaxy Watch 4 Classic, אותה אף סקרנו באתר. הן הגיעו בגדלים של 40/42 ו-44/46 מ”מ, בהתאמה, דבר אשר ככל הנראה ישתנה בדור הבא במידה ותוצג גרסת “פרו” החדשה, שמזוהה כיום תחת הקוד SM-R925.

סוללת שעון ה-Galaxy Watch 5 Pro (מקור safetykorea.kr)
סוללת שעון ה-Galaxy Watch 5 Pro (מקור safetykorea.kr)

על אף שסדרת השעונים האחרונה צברה לא מעט פופולריות, חיסרון גדול אחד בדגמים החדשים הגיע בדמות חיי סוללה קצרים בהשוואה לדגמי הטייזן הקודמים.

לפי המידע החדש שמגיע ממכון התקנים הקוריאני, גרסת ה”פרו” החדשה בסדרת ה-Galaxy Watch 5 תגיע עם סוללה גדולה במיוחד בקיבולת של 572mAh, הגדולה בכ~58% בהשוואה לסוללת ה-361mAh שהופיעה בגרסאות ה-44 וה-46 מ”מ של ה-Galaxy Watch 4, דבר שיאפשר לשעון להציע זמן שימוש ארוך במיוחד.

לפי המידע הקיים, ייתכן כי כל סדרת ה-Galaxy Watch 5 הבאה של סמסונג תגיע עם קיבולת סוללה גבוהה יותר בהשוואה לקיים בדור הנוכחי של השעונים, אך עדיין נותרה השאלה האם סמסונג אכן תשחרר את גרסת ה”פרו” בפועל וגם אילו פיצ’רים היא תכיל בניגוד לשתי הגרסאות האחרות, דבר שנוכל לדעת רק בהמשך השנה, עת יגיעו הדלפות נוספות בנושא או ההשקה הרשמית של סדרת השעונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים