הוכרזה: vívosmart 5 – עדכון לרצועת הכושר החכמה של גרמין

חברת גרמין (Garmin) הכריזה על רצועת הכושר החכמה vívosmart 5, הדור החמישי בסדרת רצועות ה-vívosmart של החברה המשלבות חיישן Pulse ox שמסוגל למדוד את רמת החמצן בדם למדידת שינה טובה יותר, בנוסף למדד ה-Body Battery של גרמין המאפשר להעריך את כמות האנרגיה בגוף לניהול טוב יותר של הפעילות הגופנית.

רצועת ה-vívosmart 5 החדשה של גרמין תחליף את דגם ה-vívosmart 4 הקודם של החברה שהושק עוד ב-2018. היא מגיעה בעיצוב מינימליסטי וקל משקל המשלב מסך OLED מונוכרומטי גדול יותר ב-66% מהדור הקודם, בגודל של 10.5×18.5 מ”מ וברזולוציית 88×154 פיקסלים, ובמשקל של החל מ-24.5 גרם.

הרצועה החדשה מתאימה לשחיה לפי החברה, אך לא מגיעה עם תקן IP רשמי, כאשר היא כוללת את הפיצ’רים המוכרים, בהם מעקב אחרי פעילויות ספורט מגוונות, קבלת התראות מהסלולר, מדידת דופק, מעקב שינה, רווית חמצן בדם Pulse Ox ומדד ה-Body Battery של גרמין, המאפשר להעריך את כמות האנרגיה בגוף לניהול טוב יותר של הפעילות הגופנית.

רצועת vívosmart 5 (מקור גרמין)
רצועת vívosmart 5 (מקור גרמין)

מבחינת זמן השימוש ברצועה, לפי החברה הסוללה המובנית מספיקה לעד 7 ימים, אך הנתון הזה מתייחס לזמן שימוש ללא מעקב דופק ושינה רציפים.

רצועת ה-vívosmart 5 החדשה של גרמין זמינה למכירה במחיר של 150 דולר (כ~483 ש”ח), כאשר היא זמינה בצבעים לבן, שחור ומנטה.

חברת גרמין ידועה מאוד במשפחות המרובות של השעונים החכמים שלה, אך תחום רצועות הכושר החכמות פחות מפותח בחברה, כאשר דגם ה-vívosmart החדש מגיע כ-4 שנים אחרי הדגם הקודם, זאת בזמן שחברות סיניות דוגמת שיאומי עם רצועת ה-Mi Band 6 האחרונה שלה, אותה גם סקרנו באתר, מציעות פיצ’רים דומים ואף טובים יותר עם תג מחיר נמוך בהרבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים