משפחת טארגאריין עולה למלכות בטריילר חדש ל”בית הדרקון”

מתוך “בית הדרקון” (תמונה: HBO)

מתוך חמש סדרות ספין-אוף של “משחקי הכס” שתוכננו עם סיומה, רק אחת שרדה את תהליך הפיתוח הארוך. כעת, חודשים ספורים לפני יציאתה, “בית הדרקון” (House of the Dragon) מקבלת טריילר חדש הזורק אותנו פעם נוספת לעולם המוכר של ווסטרוס.

“בית הדרקון” תעסוק בבית המפורסם של משפחת טארגאריין הרבה לפני דאינריז ומסעה לרשת שוב את כס הברזל שנגזל מאבותיה. 200 שנה לפני “משחקי הכס” העלילה תספר על התקופה המדממת של המשפחה אשר הובילה לשגעון הגדלות שבסופו איבדה את השליטה על הממלכה.

הטריילר החדש מחזיר אותנו לתקופה שבה דרקונים עדיין התעופפו ביננו, כאשר המלך וייסריז הראשון מתיישב על הכס וזוכה לתמיכה מכל המשפחות הבולטות של הסדרה.

אחד אחרי השני אנו רואים את ריקארד סטארק, קורליס ולריון ובורמונד ברת’יאון נשבעים אמונים לא רק לו – אלא גם לצאצאיו. אך כפי שנאמר לבתו ראינירה – גברים יעדיפו לשרוף את הממלכה מאשר לראות אשה יורשת אותה.

כמו סדרת האם, גם “בית הדרקון” תעסוק בנושא המורשת, אך הפעם כשאנחנו יודעים מראש איך יסתיים הקרב יהיה מעניין לראות את המסע שיוביל לסוף הטראגי של המשפחה הכוחנית.

מתוך
מתוך “בית הדרקון” (תמונה: HBO)

“בית הדרקון” מבוססת על הספר “אש ודם” (Fire and Blood) של ג’ורג’ ר.ר מרטין, אשר גם יפיק. את הסדרה יצר במאי “משחקי הכס” מיגל ספוצ’ניק יחד עם ראיין קונדל, תסריטאי הסרט “פרא“ (Rampage) ושרה הס (“כתום זה השחור החדש”, “האוס”).

את הסדרה יובילו מאט סמית’ (“הכתר”), אוליביה קוק (“צלילי מטאל”) פאדי קונסידיין (“שוטרים לוהטים”, “סוף העולם”), אמה דארסי (“תאוות נדודים”), ריס איוואנס (“ספיידרמן: אין דרך הביתה”), איב בסט (“האחות ג’קי”) וראיין קור (“הנחש”).

בעוד “בית הדרקון” היא היחידה שרואה אור מתוך היבול הראשון של סדרות הספין-אוף שתוככנו ל”משחקי הכס”, הפרנצ’ייז עתיד רק לגדול בשנים הקרובות. כרגע נמצאת בפיתוח ראשוני סדרה המבוססת על “Dunk and Egg”, נובלות קצרות שכתב מרטין בעולם הפנטזיה של ווסטרוס, וכן סדרת אנימציה למבוגרים.

“בית הדרקון” תעלה ב-HBO וב-HBO מקס ב-21 באוגוסט, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים