וואטסאפ מפעילה את פיצ’ר התגובות, שיתוף קבצים של עד 2GB ומכפילה את גודל הקבוצות

תגובות מהירות מגיעות לוואטסאפ (מקור וואטסאפ) תגובות מהירות מגיעות לוואטסאפ (מקור וואטסאפ)

וואטסאפ (WhatsApp) משדרגת רשמית את חווית השימוש באפליקציית המסרים הפופולרית ומפעילה שלושה פיצ’רים חדשים, בהם תגובות מהירות להודעות, משלוח קבצים בנפח של עד 2GB והכפלה של גודל קבוצות הוואטסאפ מ-256 ל-512 משתמשים.

אחרי שהציגה בחודש שעבר את פיצ’ר הקהילות (Communities) יחד עם אוסף שינויים אותם החברה מתכננת להכניס בהדרגה לאפליקציה, אנו מקבלים את גל הפיצ’רים הראשון.

התכונות החדשות שמגיעות לוואטסאפ כוללות:

  • תגובות מהירות – אפשרות לתגובה מהירה להודעות עם משלוח של אחד משישה אמוג’י: לייק ?, לב ❤️, פרצוף צוחק ?, פרצוף מופתע ?, פרצוף בוכה ? ו”תודה” ?.
  • משלוח קבצים של עד 2GB – הגדלת מגבלת משלוח הקבצים בוואטסאפ מ-100MB ל-2GB, שינוי המגיע יחד עם ממשק ההורדה החדש.
  • קבוצות של עד 512 משתמשים – וואטסאפ מכפילה את כמות המשתמשים המירבית בקבוצות מ-256 ל-512 משתמשים.

בעוד ששני הפיצ’רים הראשונים היו ידועים לנו מזה זמן רב, הכפלת כמות המשתמשים בקבוצות וואטסאפ מגיעה בתור הפתעה יחסית, כאשר החברה התייחסה לשינוי החדש לקבוצות בהודעה הרשמית:

אחת הבקשות שקיבלנו הכי הרבה, הייתה לאפשר קבוצות גדולות יותר. לכן, באופן הדרגתי, נאפשר בקרוב קבוצות WhatsApp של עד 512 איש.

בדומה לכל הפיצ’רים החדשים והרשמיים של וואטסאפ, שלושת הפיצ’רים החדשים יהפכו להיות זמינים בעבור המשתמשים באופן מדורג במהלך השבועות הקרובים.

בעוד שידענו מהפרסום הרשמי האחרון על הפעלת התגובות המהירות ונפח משלוח הקבצים, ההודעה הקריטית ביותר בעבור משתמשים רבים ובמיוחד אלו הנמצאים או מפעילים קבוצות הוא הכפלת כמות המשתמשים ל-512, מספר קטן עדיין יחסית לכמות המשתמשים האפשרית בטלגרם המתחרה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים