דיווח: Galaxy S23 Ultra יגיע עם מצלמת 200 מגה פיקסל

Samsung Galaxy S22 Ultra (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Samsung Galaxy S22 Ultra (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

דרך דיווח חדש המגיע אלינו מאתר החדשות הקוריאני ETNews, אנחנו מגלים לראשונה כי סמסונג עשויה להשתמש במצלמה ברזולוציית 200 מגה פיקסל במכשיר הדגל Galaxy S23 Ultra, מה שיסמן עלייה משמעותית ברזולוציה מהמצב הנוכחי בו החברה משתמשת בחיישן 108 מגה פיקסל.

גם הרזולוציה הנוכחית הזו גבוהה במיוחד, בזמן שחברות רבות עדיין משתמשות בחיישני 12 מגה פיקסל כמו אפל, ובחיישני 50 מגה פיקסל כמו כמה מהחברות הסיניות בשוק.

החיישן אשר צפוי לככב הוא כנראה ה-ISOCELL HP1, אותו סמסונג הציגה באופן רשמי בחודש ספטמבר 2021. החיישן המדובר מציע כאמור רזולוציה גבוהה העומדת על 200 מגה פיקסל, כשכל פיקסל מגיע בגודל טבעי של 0.65 מיקרו-מטר, אך התמונות הסופיות באופן אוטומטי יגיעו ברזולוציה של 50 מגה פיקסל עם גודל פיקסלים של 1.28 מיקרו-מטר או ברזולוציית 12.5 מגה פיקסל עם גודל פיקסלים של 2.56 מיקרו-מטר.

בהשוואה למצב הנוכחי עם ה-Galaxy S22 Ultra, מדובר בעלייה גם בגודל הפיקסלים (2.56 מיקרו-מטר לעומת 2.4 מיקרו-מטר), מה שאמור לפחות על הנייר לייצר תמונות מוארות יותר בזמן מהיר בהשוואה לקודמו, מה שיביא לנו בסוף תמונות טובות יותר בתנאי תאורה קשים. החיישן החדש תומך גם באיחוד של 3 חשיפות לאחת (Staggered HDR), במטרה להפיק תמונות בעלות טווח דינמי משופר.

Galaxy S22 Ultra ו-S22 Plus (צילום: אוהד צדוק)
Galaxy S22 Ultra ו-S22 Plus (צילום: אוהד צדוק)

בין היתר, החיישן תומך גם בטכנולוגיית Smart ISO Pro, אשר דואגת שהמצלמה תצלם תמונה אחת עם ISO גבוה ותמונה שנייה עם ISO נמוך, תשלב את שתיהן ותייצר תמונה סופית בעלת צבעים מדויקים יותר ב-12 ביט וללכוד אובייקטים נעים ללא טשטוש. כיאה לחיישן דגל, נמצא כאן גם תמיכה בהסרטה ב-8K בקצב של 30 פריימים לשנייה, או ב-4K בקצב של 120 פריימים לשנייה.

עדיין מדובר בדיווח ראשוני אודות שילובו של החיישן במכשיר ה-Galaxy S23 Ultra, כך שאנחנו ממליצים לקחת את הדברים בעירבון מוגבל. את כל המידע על ה-ISOCELL HP1 אפשר למצוא בלחיצה כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים