הוכרז: ROG Swift 500Hz – מסך הגיימניג הראשון בעולם בתדר רענון של 500Hz

מסך ה-ROG Swift 500Hz (מקור אנבידיה)

אסוס (ASUS), בשיתוף פעולה עם אנבידיה, הכריזה במהלך כנס Computex 2022 על מסך הגיימינג ROG Swift 500Hz, המגיע בגודל של 24.1 אינץ’, ברזולוציית Full HD, ומציע לראשונה בעולם קצב רענון גבוה במיוחד של 500Hz, כאשר הוא מיועד במיוחד בעבור שחקני eSport מקצועיים.

אחרי שהציגו ב-2020 את מסך ה-ROG Swift 360Hz בתדר 360Hz, אסוס ואנבידה חברו יחדיו על מנת להציג את הדור הבא של מסכי הגיימינג בעלי תדר רענון גבוה במיוחד.

מסך ה-ROG Swift 500Hz החדש המשתמש בפאנל E-TN (ר”ת Esports TN) ברזולוציית Full HD, המספק לפי החברה זמני תגובה גבוהים יותר ב-60% לעומת פאנל TN רגיל.

המסך החדש יהיה מיועד וממוטב במיוחד בעבור משחקי FPS, בהם משחקים שחקני eSport כמו Counter-Strike: Global Offensive, Valorant, Overwatch, ו-Rainbow Six Siege, כאשר הוא משלב את טכנולוגיית ה-G-Sync עם מצב Esports יעודי ו-Reflex Analyzer של אנבידיה לקבלת חווית גיימינג חלקה במיוחד וזיהוי בעיות בזמני השיהוי בין העכבר למסך הקריטי לשחקנים מקצועיים.

מסך ה-ROG Swift 500Hz (מקור אנבידיה)
מסך ה-ROG Swift 500Hz (מקור אנבידיה)

חברת ASUS לא פרסמה צפי מחיר או זמינות למסך ה-ROG Swift 500Hz החדש. עם זאת, אפשר לצפות כי בתור מוצר אולטרה פרימיום לשחקני eSport מקצועיים, תג המחיר יהיה גבוה במיוחד.

שאלה שחייבת להישאל כאשר מגיעים למצב בו קיים מסך בעל תדר רענון של 500Hz, היא האם העין האנושית באמת תוכל להבחין בהבדל זה, אשר כנראה ניתן לבדיקה באמצעים טכניים ואמור לספק שיפור ביצועים במשחקים בעבור שחקנים מקצועיים במיוחד בהשוואה לתדרי רענון רגילים ונפוצים יותר כמו 144Hz או 240Hz.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים