הוכרז: TicWatch GTW – שעון חכם עם eSIM וזמן סוללה של חודש

שעון TicWatch GTW (מקור JD)

חברת MOBVOI, יצרנית מותג השעונים החכמים Ticwatch, הכריזה על ה-TicWatch GTW, שעון חכם שמגיע ללא מערכת ה-Wear OS של גוגל אך משלב מסך 1.39 אינץ’ גדול ו-eSIM מובנה לביצוע שיחות ישירות מהשעון, זאת בנוסף למעקב אחרי מעל 100 פעילויות ספורט, וזמן סוללה ארוך במיוחד של עד 30 יום.

בעוד ששעוני ה-TicWatch המוכרים לרובנו מתבססים על מערכת ה-Wear OS של גוגל, כמו במקרה של שעון ה-TicWatch Pro 3 Ultra GPS האחרון, אותו גם סקרנו באתר, החברה מציעה גם דגמי TicWatch עם מערכת RTOS ייעודית, דוגמת ה-GTH Pro ו-GTH, אליהם מצטרף כעת שעון ה-TicWatch GTW החדש, שמזכיר בעיצוב שלו את דגם ה-Pro 3 ומגיע עם מסך AMOLED עגול בגודל 1.39 אינץ’.

הפיצ’ר המרכזי בשעון ה-GTW הוא ה-eSIM המובנה, המאפשר לבצע שיחות ישירות מהשעון בנוסף להפעלת אפליקציות מקוונות ו-NFC מובנה המיועדים לשוק הסיני.

בנוסף, אפשר למצוא בשעון פיצ’רים מוכרים נוספים, בהם מעקב אחרי מעל ל-100 פעילויות ספורט שונות, עם GPS מובנה למעקב אחרי הפעילויות, עמידות למים ואבק בתקן IP68 ומעקב אחרי הדופק והשינה של המשתמשים.

 

שעון TicWatch GTW (מקור JD)
שעון TicWatch GTW (מקור JD)

הפיצ’ר המעניין ביותר בשעון ה-GTW החדש מלבד ה-eSIM המובנה לביצוע שיחות הוא זמן הסוללה הארוך שלו, כאשר לפי החברה סוללת ה-595mAh המובנית יכולה להספיק לשימוש של עד 30 יום בשימוש רגיל או עד 7 ימים בשימוש כבד עם ביצוע שיחות, נגינת מוזיקה מהענן ועוד.

שעון ה-TicWatch GTW החדש זמין למכירה בסין במחיר של 999 יואן (כ~499 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים