ווטאסאפ משדרגת את פיצ’ר התגובות המהירות ומאפשרת להגיב עם כל אמוג’י שתבחרו

אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

פיצ’ר “התגובות המהירות” (Reatctions) הטרי של וואטסאפ (WhatsApp) מקבל שדרוג משמעותי בגרסת הבטא האחרונה של האפליקציה, עם הוספת כפתור “פלוס” חדש בשורת האמוג’י שיאפשר למשתמשים לבחור אמוג’י אחרים מלבד השישה הקיימים בו כרגע.

אחרי שיישרה קו מול הרשתות החברתיות האחרות עם התגובות המהירות שנוספו רשמית רק לפני חודש עם האפשרות לבחור באחד משישה אמוג’י כתגובה להודעה על גבי ההודעה עצמה: לייק ?, לב ❤️, פרצוף צוחק ?, פרצוף מופתע ?, פרצוף בוכה ? ו”תודה” ?, וואטסאפ עושה כעת את הצעד הגדול הבא ומאפשרת למשתמשים להגיב באמצעות כל אמוג’י שזמין להם עם הוספת כפתור “+” חדש לצד ששת האמוג’י הקיימים.

כפתור הוספת אמוג'י חדש בתגובות וואטסאפ
כפתור הוספת אמוג’י חדש בתגובות וואטסאפ

פיצ’ר התגובות המהירות המשודרג נחשף כבר בחודש אפריל והיה תחת פיתוח, כאשר עכשיו הוא מתחיל להיות זמין בעבור משתמשי הבטא של וואטסאפ מגרסה 2.22.15.6 ו-2.22.15.7 לאנדרואיד ו-22.14.0.71 ל-iOS.

וואטסאפ אולי הצטרפה בשלב מאוחר יחסית לתחום התגובות המהירות, אך היא הראשונה להציע בחירה חופשית למשתמשים באמוג’י איתם הם יכולים להגיב להודעות באפליקציה. לשם השוואה, טלגרם מאפשרת בחירה בין 17 אמוג’י לשימוש בתגובות, ואמוג’י נוספים רק למנויי הטלגרם פרימיום בתשלום.

בדומה לכל פיצ’ר בטא אחר של וואטסאפ, גם פיצ’ר התגובות החדש יהפוך להיות זמין באופן מדורג בשבועות הקרובים בקרב משתמשי הבטא וללא צפי ספציפי להשקה בעבור כלל המשתמשים בוואטסאפ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים