מרצדס משיקה אוזניות חדשות בשיתוף Master & Dynamic

אוזניות ה-TWS מסננות הרעשים MW08 Sport (מקור מרצדס-בנץ) אוזניות ה-TWS מסננות הרעשים MW08 Sport (מקור מרצדס-בנץ)

יצרנית הרכבים מרצדס-בנץ (Mercedes-Benz) הכריזה על ליין פתרונות אודיו חדש תחת מרצדס-AMG, חטיבת הביצועים של החברה האחראית לקבוצות המירוצים וגרסאות הספורט של רכבי היוקרה.

ליין מוצרים זה נוצר בשיתוף פעולה עם מותג האודיו הניו-יורקי Master & Dynamic וכולל את צמד אוזניות ה-MW75 ו-MW65 המגיעות עם סינון רעשים, אוזניות הגיימינג האלחוטיות MG20 ואוזניות ה-TWS מסננות הרעשים מדגמי MW08 Sport ו-MW08.

למרות שממבט ראשון אפשר לתהות על שיתוף הפעולה עם בין מרצדס ומותג האודיו Master & Dynamic, שיתופי פעולה של יצרני ומותגי רכב מוכרים עם חברות מחוץ לעולם הרכבים איננו נדיר או חדש, כאשר אפשר למצוא מכשירי סלולר, מחשבים ניידים, מסכי מחשב ואוזניות המגיעות בגרסאות מיוחדות בשיתוף פעולה עם יצרני הרכב. והפעם, הליין החדש מגיע תחת מותג ה-AMG של מרצדס.

בראש רשימת האוזניות החדשות אפשר למצוא את ה-MW75, אוזניות הפרימיום האחרונות של Master & Dynamic העשויות אלומיניום קל משקל יחד בשילוב עם עור.

הן מציעות דרייברי בריליום בגודל 40 מ”מ לקבלת אודיו באיכות גבוהה, לצד 4 מיקרופונים מובנים לסינון רעשים ב-3 מצבים שונים ותמיכה ב-aptX Adaptive. האוזניות יציעו עד 28 שעות שימוש עם סינון רעשים פעיל או עד 32 שעות ללא סינון רעשים.

אוזניות ה-MW75 (מקור מרצדס-בנץ)
אוזניות ה-MW75 (מקור מרצדס-בנץ)

בנוסף לאוזניות ה-MW75, אפשר למצוא בליין החדש גם את האוזניות הבאות:

  • MW65 – אוזניות מסננות רעשים הדומות לדגם ה-MW75, המשתמשות בדרייברי בריליום בגודל 40 מ”מ, אך מציעות רק שני מצבי סינון רעשים ועד 24 שעות שימוש בטעינה אחת, עם תמיכה בטעינה מהירה המספקת 12 שעות שימוש בטעינה של 15 דקות בלבד.
  • MG20 – אוזניות גיימינג אלחוטיות המגיעות עם דרייברי בריליום בגודל 50 מ”מ, המציעות חווית סראונד ב-7.1 ערוצים וירטואלים. הן מגיעות עם מיקרופון המובנה באוזניות עצמן ומיקרופון BOOM ניתק לאיכות שיחה משופרת בזמן גיימינג. האוזניות מציעות עד 22 שעות שימוש בטעינה אחת.
  • MW08 – אוזניות TWS מסננות רעשים המשלבות דרייברי בריליום בגודל 11 מ”מ. הן מציעות עד 10 שעות שימוש בטעינה אחת עם סינון רעשים או 12 שעות ללא סינון רעשים, כאשר מארז הטעינה מוסיף עד 30 שעות שימוש.
  • MW08 Sport – הגרסה הספורטיבית של אוזניות ה-MW08, המגיעה עם מארז טעינה קל יותר העשוי קוולאר ומגיעות עם עמידות למים ותמיכה בטעינה אלחוטית.

לצד האוזניות, החברה מציעה את פד הטעינה MC100 המתאים לאוזניות ה-MW08 Sport או מכשירים אחרים תומכי Qi, עם טעינה בהספק מירבי של 10W.

ליין האוזניות האלחוטיות החדש של Mercedes-AMG מבית Master & Dynamic יהיה זמין למכירה החל מה-28 ביולי, כאשר מחירם יעמוד על:

  • אוזניות ה-MW75 יהיו זמינות במחיר של 599 דולר.
  • אוזניות ה-MW65 יהיו זמינות במחיר של 499 דולר.
  • אוזניות ה-MG20 יהיו זמינות במחיר של 449 דולר.
  • אוזניות ה-MW08 יהיו זמינות במחיר של 299 דולר.
  • אוזניות ה-MW08 Sport יהיו זמינות במחיר של 349 דולר.

בנוסף לאוזניות עצמן, משטח הטעינה MC100 יהיה זמין למכירה החל מה-19 ביולי במחיר של 69 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים