כנס המשחקים E3 יחזור להיערך במתכונת פיזית ב-2023

לוגו כנס E3 2023

מאז 2019 כנס המשחקים E3 לא זכה להיערך במתכונת פיזית. עם פרוץ מגיפת הקורונה ב-2020 הכנס השנתי בוטל, וכך קרה גם השנה. ב-2021 הכנס הצליח לצאת לפועל, אך במתכונת וירטואלית בלבד.

כעת, אחרי היעדרות של שלוש שנים, באיגוד תעשיית הגיימינג ESA מוכנים לחזור לפעילות ומבטיחים כי הכנס יחזור ובגדול ב–2023.

הכנס של השנה הבאה ייערך בשיתוף עם חברת הפקת האירועים ReedPop, אשר עומדת מאחורי כנסים כמו ניו-יורק קומיקון, PAX, וכנס “Star Wars Celebration”. שיתוף הפעולה יחזיר את אירוע E3 למרכז הירידים של לוס אנג’לס, והוא ייערך ביוני של השנה הבאה.

האירוע הפיזי צפוי לחזור למתכונת הרגילה ויזמין עיתונאים, מפתחים, יוצרי תוכן, קניינים ויצרני חומרה. הכנס צפוי לכלול שלל הכרזות וחשיפות למשחקים של מיטב החברות הגדולות, וכן גישה בלעדית למה שהאיגוד מכנה “העתיד של משחקי הוידאו”.

לוגו כנס E3 2023

בשנים האחרונות כנס E3 חווה מספר מכות מוחצות כאשר חברות המשחקים הגדולות החלו לערוך אירועי תצוגה משלהן. חברות כמו מיקרוסופט, סוני, נינטנדו ו-EA כבר התגברו על הצורך להשתתף בכנס כדי לחשוף את המשחקים העתידיים שלהן. עם זאת, ה-ESA טרם שיתפו אילו חברות ישתתפו באירוע וכל החברות הללו עדיין עשויות להגיע.

כנס E3 האחרון שנערך במתכונת פיזית ב-2019 הביא לאולם האירועים לא פחות מ-66 אלף משתתפים. יש לציין כי לאחרונה נערך באותו מרכז הירידים בלוס אנג’לס כנס Anime Expo, אשר הפך לסצינה עמוסה ומבולגנת שגררה בסופו של דבר את מחלקת כיבוי האש של העיר לחסום אנשים מלהיכנס. באיגוד ESA מבטיחים כי לקחים מאירועים קודמים הופקו על מנת להבטיח כי הכנס ייערך בביטחה לכל המשתתפים.

הקאמבק של כנס E3 מסמן חזרה לימים שלפני הקורונה, ואירועים נוספים צועדים בעקבותיו. חברת המשחקים בליזארד (Blizzard) הכריזה כי גם היא תחזור לערוך באופן פיזי את כנס BlizzCon של השנה הבאה, אחרי שערכה את הכנס של 2021 במתכונת וירטואלית וביטלה לחלוטין את הכנס השנה.

כנס E3 ייערך בלוס אנג’לס בשבוע השני של יוני, 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים