מיקרוסופט עשויה להציג את ווינדוס 12 כבר ב-2024

חנות מיקרוסופט בניו-יורק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) חנות מיקרוסופט בניו-יורק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מיקרוסופט (Microsoft) משנה את מפת הדרכים של מערכות הווינדוס בחזרה לעדכון תלת-שנתי, מה שמצביע על כך כי החברה תציג את Windows 12 כבר ב-2024, כך עולה מדיווח חדש של אתר Windows Central.

המידע החדש מצביע בנוסף על כך שהחברה צפויה לשחרר פי’צרים חדשים למערכת ההפעלה ווינדוס באופן שוטף במהלך השנה וללא תלות בעדכוני גרסה משמעותיים אחרים.

קשה להתווכח על הפופולריות של מערכת ההפעלה ווינדוס של מיקרוסופט, כאשר סביר להניח שרוב האנשים שקוראים את הכתבה הזו במחשב האישי שלהם מריצים את המערכת.

במהלך השנים מיקרוסופט דאגה להפיץ גרסה חדשה כל שלוש שנים בערך, עד להשקתה של גרסת הווינדוס 10 ב-2015, שנועדה להיות “מערכת ההפעלה האחרונה של מיקרוסופט” וקיבלה עדכון גדול פעמיים בשנה.

עם זאת וכמו שאנחנו כבר יודעים, המציאות שונה מעט מאחר שהחברה השיקה את מערכת הווינדוס 11 ב-2021, ומהדיווח החדש עולה כי מיקרוסופט חוזרת למפת הדרכים הקודמת שלה למערכת הווינדוס עם השקת גרסה חדשה כל שלוש שנים.

מכאן, שההשקה הצפויה של ווינדוס 12 תתקיים ב-2024, מה שמצביע כי עדכון הווינדוס 11 הגדול שתוכנן ל-2023 תחת שם הקוד Sun Valley 3 בוטל.

מערכת הווינדוס 11 החדשה

מלבד גרסת הווינדוס 12 שתגיע בעוד שנתיים, מיקרוסופט מבצעת שינוי גדול במערכת הווינדוס 11 שיגיע עם עדכון ה-22H2, שצפוי להגיע באזור חודש אוקטובר ומוכר תחת שם הקוד Sun Valley 2. העדכון יתמקד ב-Moments (“רגעים”), מערכת שתאפשר לחברה לשחרר פיצ’רים חדשים למערכת באופן עצמאי וללא צורך בהמתנה לעדכוני גרסה גדולים.

למרות שאין מידע ספציפי בשלב זה על מערכת הווינדוס 12, סביר להניח כי המידע עליה יהפוך להיות זמין כבר במהלך 2023, טרם ההשקה הרשמית ב-2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים