מכשירי ה-Galaxy Fold 4 ו-Galaxy Flip 4 ייחשפו ב-10.8 (הדלפה)

Galaxy Fold 4 (תמונה: smartpix / onleaks) Galaxy Fold 4 (תמונה: smartpix / onleaks)

מועד ההכרזה על המכשירים המתקפלים Galaxy Fold 4 ו-Galaxy Flip 4 עדיין לא נחשף באופן רשמי על ידי סמסונג, אך היה צפוי להגיע בחודש הבא. כעת מגיעה הדלפה חדשה של אוון בלאס (evleaks), לפיה סמסונג תכריז על זוג הדגמים ביום רביעי, ה-10 באוגוסט 2022, זאת כשנה בדיוק לאחר חשיפת הדור הקודם של המתקפלים ב-11.8.2021.

ההדלפה של בלאס לא מספרת לנו הרבה מעבר למועד ההכרזה, אך בתמונה המצורפת לציוץ ששיגר מחשבונו בטוויטר ניתן לראות כי המדליף טשטש את תמונתו של ה-Galaxy Flip 4, מה שמעיד על כך שמדובר בהכרזה על הדגמים המתקפלים הבאים של סמסונג.

הזמנה לאירוע Unfold your world (הדלפה: evleaks)
הזמנה לאירוע Unfold your world (הדלפה: evleaks)

מה ידוע על ה-Galaxy Fold 4?

על פי הדלפות קודמות אודות מכשיר הפולד 4 המתקפל, צפויה סמסונג להציג מכשיר בעל ממדים מעט שונים מבעבר, כשהדגם החדש יהיה צר, קל וגם רחב יותר מה-Galaxy Fold 3, מה שיאפשר לנצל את מסך ה-7.6 אינץ’ הפנימי שלו בצורה טובה יותר עבור צריכת מדיה, כאשר המסך החיצוני יגיע בגודל של 6.2 אינץ’, ובשני המקרים יהיה מדובר במסך עם פאנל OLED בעל קצב רענון גבוה.

בצד המפרט הטכני לא נחשפו פרטים רבים בהדלפות עד כה, אך צפוי כי הגלקסי פולד 4 יגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 8+ Gen 1 לצד זיכרון עבודה בנפח 12GB RAM, נפח אחסון מירבי של 1 טרה-בייט, סוללת 4,400mAh ומערכת ההפעלה אנדרואיד 12.

Galaxy Fold 4 (תמונה: smartpix / onleaks)
Galaxy Fold 4 (תמונה: smartpix / onleaks)

מה ידוע על ה-Galaxy Flip 4?

דגם הפליפ החדש צפוי להגיע בעיצוב הזהה כמעט לחלוטין לזה שראינו בדור הקודם, אך בסמסונג צפויים לבצע מספר שינויים שיעזרו להפחית את נראות הקיפול וגם להוריד מעט ממשקלו. מידות המכשיר צפויות לעמוד על 165.1×71.9×7.2 מ”מ כשהוא במצב פתוח, מה שמעיד על הפחתת הגובה והעובי של המכשיר, והרחבתו במעט.

המסך החיצוני של המכשיר ככל הנראה יגיע בגודל הדומה לזה של קודמו (1.9 אינץ’), כאשר המסך הפנימי ישמור גם הוא על גודל של 6.7 אינץ’ וישען על פאנל OLED בעל קצב רענון גבוה.

ב-Galaxy Flip 4 צפויה סמסונג לשמור על זוג מצלמות שישולבו בגבו ולשדרג את חיי הסוללה עם מעבר לסוללה בעלת קיבולת של 3700mAh (בהשוואה ל-3300mAh בפליפ 3), עם תמיכה בטעינה מהירה יותר בהספק של 25 וואט לעומת 15 וואט בדור הנוכחי, כאשר בצד הביצועים אנו צפויים למצוא את מערכת השבבים Snapdragon 8+ Gen 1.

Galaxy Flip 4 (הדמיה: 91mobiles / OnLeaks)
Galaxy Flip 4 (הדמיה: 91mobiles / OnLeaks)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים