וואטסאפ בוחנת אפשרות להגדרת שיחות קיימות כהודעות זמניות עם מחיקה אוטומטית

אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

וואטסאפ (Whatsapp) משדרגת פעם נוספת את פיצ’ר “הודעות זמניות” (disappearing messages) באפליקציית המסרים הפופולרית של החברה, ומפיצה עדכון בטא חדש שמאפשר למשתמשים להגדיר שיחות קיימות כ”זמניות”, עם אפשרות למחיקה אוטומטית אחרי פרק זמן ספציפי גם לשיחות קיימות ולא רק לשיחות חדשות כפי שהיה אפשרי עד כה.

פיצ’ר ההודעות הזמניות של וואטסאפ הושק ב-2020 ואפשר למשתמשים להגדיר מחיקה אוטומטית של הודעות לאחר פרק זמן מההפעלה של הפיצ’ר.

בסוף 2021 החברה הציגה אפשרויות שליטה משודרגות למחיקת ההודעות האוטומטית אחרי 24 שעות, 7 ימים או 90 ימים, ופיצ’ר של צפיה חד פעמית בתמונות וסרטונים. עם זאת, אפשרות המחיקה האוטומטית הייתה זמינה רק לשיחות חדשות שנשלחו לאחר ההפעלה של הפיצ’ר ולא אלו שקדמו להן.

הפעלת אפשרות הודעות זמניות להודעות קיימות (מקור wabetainfo)
הפעלת אפשרות הודעות זמניות להודעות קיימות (מקור wabetainfo)

מוקדם יותר השנה וואטסאפ החלה לעבוד על גרסה משודרגת של פיצ’ר ההודעות הנעלמות, עם האפשרות החדשה להגדיר שיחות קיימות כ”הודעות זמניות” ולמחוק הודעות אוטומטית.

משתמשי הבטא של וואטסאפ לאנדרואיד החל מגרסה 2.22.16.8 יכולים כעת לבחור מספר שיחות קיימות בוואטסאפ דרך תפריט המשתמש ולהגדיר אותן כהודעות זמניות, שימחקו לאחר פרק הזמן שנבחר “במכה אחת” במקום האפשרות שהייתה קיימת עד כה.

פיצ’ר הגדרת הודעות זמניות לשיחות קיימות בוואטסאפ זמין בעבור משתמי גרסת הבטא 2.22.16.8 במכשירי האנדרואיד, כאשר אין צפי ספציפי להשקת הפיצ’ר בצורה רחבה יותר או למשתמשים במכשירים מבוססח iOS נכון לרגע זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים