השקט הופר: סמסונג מגישה תלונה נוספת כנגד אפל בגרמניה

לאחר רצף נצחונות משפטיים על התפוח במגוון שווקים בעולם, נדמה היה שהרוחות בין סמסונג ואפל נרגעו במקצת, אולם לצערנו השקט הזה הופר היום לאחר שסוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי סמסונג הגישה בגרמניה תביעה כנגד אפל בגין הפרה של ארבעה פטנטים העוסקים בקישוריות דור שלישי ובעיצוב ממשקי תוכנה מול חומרה. הנוסח המלא של כתב התביעה טרם פורסם וכן נציגי שתי החברות לא התייחסו עדיין לדיווחים.

המאבק הקשה בין השתיים החל באפריל האחרון כשאפל הגישה בארצות הברית תביעה כנגד סמסונג בגין גניבת “המראה והתחושה” של מכשירי האייפון והאייפד, מה שהפך אט אט לקרב קשה ועקוב מדם בין השתיים שכלל בין היתר איסור מכירת מכשירי סמסונג במדינות מסוימות ואפשרות של יצרניות אנדרואיד לבקש את איסור מכירת מכשירי אפל, לרבות אייפונים, ברחבי אירופה. תפנית חשובה בעלילה הגיעה לפני כשבועיים, אז הודיע בית משפט המחוזי בקליפורניה כי טענותיה של אפל אינן קבילות וכי אין לאסור לפיהן מכירת מכשירי סמסונג.

חברה נוספת הנמצאת בעיצומו של מאבק משפטי מול אפל היא HTC, שגם כן הואשמה בהפרה בוטה של פטנטים והשיבה במספר תביעות נגד. הפסיקה הסופית בנושא זה היתה צריכה להימסר בשבוע שעבר, אך נציבות הסחר הבינלאומית שכבר דחתה בעבר את מועד פרסומה, עשתה זאת שוב והפעם דחתה את מתן הפסיקה למועד לא ידוע.

נמאס מתביעות הפטנטים? הביעו את דעתכם בסקר השנתי של אתר גאדג’טי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים