אוזניות ה-TWS מסננות הרעשים מדגם Sony LinkBuds S מגיעות לישראל

אוזניות ה-LinkBuds S (מקור סוני) אוזניות ה-LinkBuds S (מקור סוני)

היבואן הרשמי של מוצרי סוני בישראל, ישפאר, משיק את האוזניות נטולות החוטים (TWS) ומסננות הרעשים החדשות של החברה בארץ, כשהן מגיעות בעיצוב קטן וקל משקל המסתכם ב-4.8 גרם ומוצעות במחיר של 699 ש”ח ואחריות לתקופה של 12 חודשים.

אוזניות ה-LinkBuds S מגיעות כדור השני בסדרה זו, לאחר שכבר הספיקה סוני לחשוף מוקדם יותר השנה את דגם ה-LinkBuds המקורי, אך דגם ה-‘S’ החדש מציע עיצוב סטנדרטי יותר, ללא המבנה הפתוח שהיה יחודי לדגם המקורי, עם תוספת של סינון רעשים ANC מובנה המופעל על ידי מעבד ה-V1 של החברה.

האוזניות מגיעות עם דרייברי 5 מ”מ חדשים, המייצרים לפי החברה באס חזק ואודיו נקי על אף גודלן הזעיר. הן תומכות בקודק ה-LDAC האלחוטי להעברת אודיו באיכות גבוהה, עומדות בתקן ה-Hi-Res Audio Wireless ומשתמשות בטכנולוגיית ה-DSEE Extreme של החברה.

האוזניות מציעות בנוסף גם תמיכה בהפעלה קולית באמצעות העוזרות הקוליות Alexa ו-Google Assistant ותמיכה בחיבור מהיר למכשירי אנדרואיד ומחשבי ווינדוס.

אוזניות ה-LinkBuds S (מקור סוני)
אוזניות ה-LinkBuds S (מקור סוני)

ה-LinkBuds S מציעות גם עמידות למים בתקן IPX4 (הגנה מפני השפרצות), ומציעות זמן שימוש של עד 6 שעות שימוש בטעינה אחת עם סינון רעשים פעיל ועוד 20 שעות יחד עם מארז הטעינה שלהן. זמן השימוש ללא סינון רעשים עומד על עד 9 שעות שעות. בנוסף, האוזניות תומכות בטעינה מהירה המספקת שעת שימוש בטעינה של 5 דקות בלבד.

את אוזניות ה-Sony LinkBuds S תוכלו למצוא בארץ במחיר של 699 ש”ח ובצבעים שחור ולבן.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים