בקרוב תראו יותר פרסומות בחנות ה-App Store של אפל

חנות ה-App Store (מקור אפל) חנות ה-App Store (מקור אפל)

אפל (Apple) רוצה להציג יותר פרסומות למשתמשי ה-iOS בחנות ה-App Store של החברה, כאשר עדכון מדיניות הפרסום האחרון שלה לחנות מראה כי היא תוסיף פרסומות חדשות לחנות האפליקציות, בהן פרסומת בעמוד הבית של החנות ופרסומת נוספת ברשימת התוכנות המומלצות המופיעה בעמודי האפליקציות השונות.

חנות ה-App Store של אפל הציגה עד היום פרסומות ב-2 מקומות מרכזיים: עמוד חיפוש האפליקציות ובתוצאות החיפוש עצמו. דבר זה ישתנה עם הוספת תצוגת פרסומות חדשה גם לעמוד החנות הראשי, ה-Today, בו תוצג פרסומות גדולה בדומה להמלצות האפליקציות האחרות של אפל, אך בתוספת כיתוב כחול כי מדובר בפרסומת.

החברה תוסיף גם פרסומת קטנה יותר בחלק בו היא ממליצה על אפליקציות נוספות, You Might Also Like (“אתם עשויים לאהוב גם את”), המופיע בעמודי האפליקציות השונות ונועד להמליץ על אפליקציות בעלות הקשר לזו בה מעוניינים המשתמשים, מה שיאפשר לה להציג אפליקציות מתחרות כפרסומת שתסומן גם היא ככזו.

פרסומות חדשות בחנות ה-App Store (מקור 9to5mac)
פרסומות חדשות בחנות ה-App Store (מקור 9to5mac)

תחום ה”שירותים” של אפל, בו נכללות גם הכנסותיה מחנות האפסטור, הציג צמיחה מרשימה לאורך השנים ועזר לחברה להמשיך ולהגדיל את הכנסותיה גם כאשר חטיבות המוצרים (אייפון, אייפד, מק וכד’) זכו לצמיחה נמוכה יותר ואף לירידה משנה לשנה בהכנסות.

עם תום הרבעון השני של 2022 הציגה חטיבת ה”שירותים” של אפל צמיחה של כ-12% בהכנסות משנה לשנה, כאשר היא משלשלת כ-19.6 מיליארד דולר לקופת החברה ומהווה כ-24% מסך הכנסותיה.

על אף כי אפל ממשיכה לרשום הכנסות שיא ברבעון האחרון, אין זה אומר כי אין מקום להגדיל את ההכנסות הללו עוד יותר, דבר שצמד הפרסומות החדשות בחנות ה-App Store של החברה צפוי לעשות, עם הגדלת רמת החשיפה של המשתמשים לפרסום.

הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


*חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

השוואת מפרטים