יוטיוב בוחנת הוספת אפשרות לביצוע זום בצביטה בסרטונים

בטא לזום ביוטיוב צילום: רונן מנדזיצקי

יוטיוב (YouTube) בוחנת הוספת פיצ’ר “צביטה לביצוע זום” (pinch to zoom) לאפליקציה של החברה, כאשר היא מפעילה פיצ’ר ניסיוני בעבור משתמשי הפרימיום של החברה, שיאפשר להגדיל ולהתמקד חלק ספציפי בסרטון באמצעות מחוות צביטה רגילה שתאפשר זום של עד פי 8 בסרטון בו צופים המשתמשים.

ראיתם סרטון מעניין ביוטיוב ורציתם להתמקד על חלק מסוים בו? עכשיו אתם יכולים לעשות זאת במידה ואתם משתמשי יוטיוב פרימיום בתשלום של החברה. אחד הבונוסים אותם יוטיוב מעניקה למשתמשי הפרימיום שלה היא האפשרות להתנסות בפיצ’רים חדשים עוד בטרם היא משיקה אותם בצורה רחבה, כך היה לדוגמה עם פיצ’ר ה“הורדות חכמות” שהוכרז בתחילת השנה.

במקרה של פיצ’ר הצביטה לזום, השימוש בו די פשוט וקל להבנה ולוקח את מחוות הצביטה הרגילה לה כולנו רגילים מאפליקציות סלולריות אחרות כמו גלריית התמונות על מנת לאפשר ולהתמקד בחלק ספציפי מסרטון היוטיוב תוך כדי שהוא פעיל, על מנת לראות את הנעשה במסך בצורה טובה יותר במכשיר הסלולרי, זאת בדומה לאפשרות להתמקד בוידאו במחשב, עם אפשרות לביצוע זום של עד פי 8 בסרטונים השונים.

צביטה לביצוע זום ביוטיוב
צביטה לביצוע זום ביוטיוב

במידה ואתם מחזיקים במנוי יוטיוב פרימיום ומעוניינים להתנסות בפיצ’ר החדש, יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. לחצו על תמונת הפרופיל שלכם באפליקציה.
  2. בחרו באפשרות “ההטבות שלך במנוי Premium”.
  3. בחרו באפשרות “תכונות חדשות שכדאי להתנסות”.
  4. תחת פיצ’ר “אפשר לצבוט כדי לשנות….” לחצו על “רוצה להתנסות?”.

פיצ’ר הצביטה לביצוע זום זמין בשלב הנוכחי בעבור משתמשי היוטיוב פרימיום לתקופת ניסיון עד ה-1 בספטמבר, כאשר אין צפי להשקה מלאה של הפיצ’ר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים