הוכרזו: MOMENTUM 4 Wireless – אוזניות הפרימיום מסננות הרעשים של סנהייזר

סנהייזר (Sennheiser), לה אחד ממותגי האודיו המוכרים בעולם, הכריזה על אוזניות ה-MOMENTUM 4 Wireless, הדור הרביעי של האוזניות מסננות הרעשים של החברה, המגיעות בעיצוב חדש עם תמיכה בסינון רעשים היברידי (Hybrid Adaptive ANC) וזמן סוללה ארוך במיוחד של עד 60 שעות עם סינון רעשים פעיל.

כפי שהספקנו לראות בהדלפה מוקדם יותר החודש, אוזניות ה-MOMENTUM 4 זונחות את העיצוב של האוזניות הקודמות בסדרה לטובת עיצוב הדומה לאוזניות ה-WH-1000XM5 של סוני בהן הן גם מתחרות.

הדגם החדש מגיע עם דרייברי 42 מ”מ חדשים לקבלת איכות סאונד הפונה לקהל האודיופילי (לדברי החברה), לצד צמד מיקרופוני “אלומה” (beamforming) בכל אוזניה לביצוע סינון רעשים והפחתת רעשי רקע בשיחות.

אוזניות ה-MOMENTUM Wireless 4 (מקור Sennheiser)
אוזניות ה-MOMENTUM Wireless 4 (מקור Sennheiser)

האוזניות מגיעות עם תמיכה בקישוריות בלוטות’ 5.2 ובקודקים aptX ו-aptX adaptive להעברת אודיו באיכות גבוהה במכשירים תומכים, עם אפשרות שליטה על מצבי סינון הרעשים ואקולייזר המופעל באמצעות אפליקציה יעודית הזמינה למכשיר הסלולרי.

בצד זמן הסוללה שלהן, אוזניות ה-MOMENTUM 4 יציעו זמן שימוש ארוך של עד 60 שעות עם סינון רעשים פעיל, כמעט פי 4 מהדור הקודם, כאשר הן יתמכו בטעינה מהירה המספקת 4 שעות שימוש בטעינה של 5 דקות בלבד.

אוזניות ה-Sennheiser MOMENTUM 4 Wireless החדשות יהיו זמינות למכירה בחו”ל החל מה-23 באוגוסט במחיר של 350 דולר (כ~1156 ש”ח), כאשר יהיה ניתן להשיג אותן בצבעים שחור ולבן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים