גאדג’טי בלילה: סנטה קופץ לביקור במשרדי גוגל

ביום חמישי האחרון הצגנו את הקשר שנוצר בין סנטה קלאוס ועוזרת האישית החדשה שלו, ה”סירי”, אך מסתבר שסנטה עוזר לכולם, גם למתחרה – גוגל. בפרסומת הרשמית של גוגל, סנטה קופץ לביקור במשרדי החברה ומאיר את האווירה – הפסנתר מתחיל לנגן לבד, העובדים מתחילים לשיר, מכשירים סלולרים שתלויים על עץ חג המולד נדלקים ולבסוף, סנטה לא שוכח לצלם תמונת פנורמה למזכרת מהביקור. למרות שהנקסוס החדש מככב בפרסומת – לא ברור האם גוגל ניסו לעשות “פרסומת חג” או לפרסם את המוצר עצמו.

הסרטון השני מטעם החברה הופק על ידי עובדיה והוא אינו פרסומת רשמית אך מפורסם באתר יוטיוב תחת הפרופיל של גוגל. יוצרי הסרטון ביקשו להביא לקהל המחפשים כמה טיפים שימושיים שיעזרו להם בחיפוש היום-יומי, וכדי שאף אחד לא ישכח אותם הם ביצעו זאת בגרסת ראפ. סנטה שצריך לקפוץ ממקום למקום בלילה מבלי להיתפס, בודק באמצעות החיפוש של גוגל, מתי השמש עולה, מה הטמפ’ ביעד הבא ואפילו משתמש ב”גוגל-דוקס” כדי לא לשכוח אף אחד. מיסיז סנטה, שעוזרת לו להתכונן למסע, אופה עוגיות לדרך לפי מתכון “ייחודי” שמצאה בגוגל תחת חיפוש מתקדם בקטגורית “דל קלוריות” – כדי שגם סנטה ישמור על הגזרה.

תודה לדן על שליחת הקישור.

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים